Kalnes sykehus

Litt usikker på om jeg må føde på Ullevål (medisinske årsaker), eller om jeg kan føde på kalnes! Håper det blir kalnes :-)

Kalnes her :-)

Jeg likte ikke å ligge tilbake med ryggen, så måtte bygge meg opp. Tror den blir fin å føde i jeg :) om jeg ikke føder i badekar :p
Men det er jo bare å ta opp hjertebrettet det? Huff jeg kan vel ikke akkurat bestemme åssen seng jeg skal føde i så får vel bli den gynstolen :p den ser hard ut å ligge i hvis fødselen tar sin tid :p men skal ikke dømme før jeg har prøvd egentlig

Trodde ikke man kunne føde på Ullevål når man bor i Fredrikstad. Du har vel krav på Kalnes ;)

Jeg har en medisinsk bakgrunn som gjør at jeg må få oppfølging av spesialist, og denne spesialisten jobber på Ullevål. Derfor må jeg sjekke om jeg evt kan få oppfølgingen under svangerskapet på Ullevål, og selve fødeplassen på kalnes.

Men det er jo bare å ta opp hjertebrettet det? Huff jeg kan vel ikke akkurat bestemme åssen seng jeg skal føde i så får vel bli den gynstolen :p den ser hard ut å ligge i hvis fødselen tar sin tid :p men skal ikke dømme før jeg har prøvd egentlig
Var ikke hjertebrett når jeg fødte, dobbelseng xp Hehe.. Godt det ikke var så lenge jeg lå der ;)

Jeg har en medisinsk bakgrunn som gjør at jeg må få oppfølging av spesialist, og denne spesialisten jobber på Ullevål. Derfor må jeg sjekke om jeg evt kan få oppfølgingen under svangerskapet på Ullevål, og selve fødeplassen på kalnes.
Åååja ;) Bra det ikke er så langt dit da ;) håper det går bra da :)

Jeg skal også føde på Kalnes :)

Back
Topp