Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Passer bra daJeg er mamma til 2 prinsesser og 1 prinshehehe, ikke så oppfinnsom av meg, nei
![]()
Da jeg gikk på skole en gang i jura-tiden gikk det et teaterstykke som het Volven. Gikk forbi en reklameplakat for det stykket hver dag på vei til og fra bussen og butikken. Oppdaget internettets fortreffelighet på den tiden, og oppdaget chatteromSå da jeg trengte et kallenavn, og da ble det Volven gitt
![]()
Da jeg gikk på skole en gang i jura-tiden gikk det et teaterstykke som het Volven. Gikk forbi en reklameplakat for det stykket hver dag på vei til og fra bussen og butikken. Oppdaget internettets fortreffelighet på den tiden, og oppdaget chatteromSå da jeg trengte et kallenavn, og da ble det Volven gitt
![]()
Ja, det syns jeg og. Det er jo ikke alle som har et like obvious kallenavn.Hehe, så gøyLitt artig og høre historiene bak nicket til folk
![]()
Ja, det syns jeg og. Det er jo ikke alle som har et like obvious kallenavn.![]()
Når jeg tenker over det er det vel 16-17 år siden![]()
Hahaha, ja, 10 år siden for min del, og det er jaggu meg litt skremmendeKjennes ut som for bare bittelitt siden, jo
![]()
Og for å høres ut som en sikkelig gammel dame, så går tiden bare fortere for hvert år som går!![]()