Kallenavnet ditt..

Lilla-87

Forumet er livet
Hvordan kom du frem til kallenavnet/brukernavnet ditt?

Jeg er ei skikkelig lillajente.
Lilla kler meg godt og fremhever de.grønne øynene mine. Oooogså er jeg født i -87 da. Men egentlig heter jeg Ingrid.:)

Da jeg giftet meg skiftet jeg til mannens etternavn.
Altså Fru H.....

Jeg er mamma til 2 prinsesser og 1 prins:D;) hehehe, ikke så oppfinnsom av meg, nei:p

Da jeg gikk på skole en gang i jura-tiden gikk det et teaterstykke som het Volven. Gikk forbi en reklameplakat for det stykket hver dag på vei til og fra bussen og butikken. Oppdaget internettets fortreffelighet på den tiden, og oppdaget chatterom :p Så da jeg trengte et kallenavn, og da ble det Volven gitt :-P

Da jeg gikk på skole en gang i jura-tiden gikk det et teaterstykke som het Volven. Gikk forbi en reklameplakat for det stykket hver dag på vei til og fra bussen og butikken. Oppdaget internettets fortreffelighet på den tiden, og oppdaget chatterom :p Så da jeg trengte et kallenavn, og da ble det Volven gitt :p

Så moro :D :D

Da jeg gikk på skole en gang i jura-tiden gikk det et teaterstykke som het Volven. Gikk forbi en reklameplakat for det stykket hver dag på vei til og fra bussen og butikken. Oppdaget internettets fortreffelighet på den tiden, og oppdaget chatterom :p Så da jeg trengte et kallenavn, og da ble det Volven gitt :p

Hehe, så gøy:) Litt artig og høre historiene bak nicket til folk;)

Når jeg tenker over det er det vel 16-17 år siden :eek:o_O

Når jeg tenker over det er det vel 16-17 år siden :eek:o_O

Hahaha, ja, 10 år siden for min del, og det er jaggu meg litt skremmende;) Kjennes ut som for bare bittelitt siden, jo:p

Hahaha, ja, 10 år siden for min del, og det er jaggu meg litt skremmende;) Kjennes ut som for bare bittelitt siden, jo:p

Og for å høres ut som en sikkelig gammel dame, så går tiden bare fortere for hvert år som går! o_O:eek:

Og for å høres ut som en sikkelig gammel dame, så går tiden bare fortere for hvert år som går! o_O:eek:

Ja, kan bare signere med blekk der altså, for det gjør virkelig det. Helt skremmende hvor fort det går! I år blir jenta mi skolejente, synes det var igår jeg fikk henne :binkybaby :angel11

Jeg leste lillexena et eller annet sted på nettet da jeg skulle lage meg nick :-)

Jeg heter Iris og har et mellomnavn som begynner på M. Veldig oppfinnsom jeg også ;)

Jeg er så lite oppfinnsom at jeg har brukt etternavnet mitt og året jeg er født :p

Back
Topp