kallenavn

Askepott<3

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Hva kaller du den lille i magen?

syntes det er litt morsomt å høre hva folk kaller mirakelet sitt:)

jeg har ikke noe spes kallenavn enda, foreløpig er det bare lillespire :)

Ikke no kallenavn enda - det kommer nok når vi begynner å kommunisere gjennom mageskinnet :) Ellers så er det ofte pappa som gir småspirene i familien kallenavn (eller prosjekttittel som han kaller det), men han vet ikke om denne enda ;)

Frøkna mi ble kalt Vega av familien mens hu var i magen - jeg kan ikke forklare hvorfor!

Har ikke noe ordentlig kallenavn enda, men det kommer nok etterhvert :)

Vega etter planeten? :)
Ikke noe foreløpig. Men blir vel lillesøster eller lillebror etter UL :)

Ikke no kallenavn enda - det kommer nok når vi begynner å kommunisere gjennom mageskinnet :) Ellers så er det ofte pappa som gir småspirene i familien kallenavn (eller prosjekttittel som han kaller det), men han vet ikke om denne enda ;)

Frøkna mi ble kalt Vega av familien mens hu var i magen - jeg kan ikke forklare hvorfor!

Etter stjernen Vega? :)

Her kaller vi den/de huleboer, har sterk mistanke på to inni der. Ska på ul i Jan så blir spennende å se:-)

Vi kaller den for den lille :-) Mannen kaller meg for en human submarine, hihi.. Og ei vi fortalte det til skreiv yil meg, at hun er glad i meg og lille ræka mi :-D

Eldste var knøttet gjennom hele svangerskapet. Nå kaller jeg dem for smitt og smule. Mulig de får nye kallenavn etterhvert

Hos oss går det i lille, klumpen, bamsemumsen, eller så kaller vi de den frukten det tilsvarer den uken:-) jeg la ut en sånn sammenligning med størrelse på frukt her tidligere, så f.eks denne uken har jeg et lite blåbær i magen hvis jeg husker riktig:-)

Bønna er vel det som er brukt mest, ellers er det mye ''den'' :P

Vi kaller h*n for monster, alien og lille My. samboeren min kaller den også for bebis:) Den blir kalt litt forskjellig etter som hvor aktiv den er og når på døgnet/hvor glad jeg er for å bli sparket i;)

Her heter den stort sett mini. Og den blir oftest omtalt som hankjønn, for gubben har bestemt at førstemann SKAL være gutt, hehe :p

Back
Topp