Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lille Luringen
hvorfor skulle vi ikke kunne spise kalkunkorv? hmm er vel behandlet på en eller annen måte? jeg vet igrunn ikke..[&:]
ORIGINAL: Lillemaje
hvorfor skulle vi ikke kunne spise kalkunkorv? hmm er vel behandlet på en eller annen måte? jeg vet igrunn ikke..[&:]
Bare leste at man skulle være forsiktig med vakuumpakket pålegg som kokt skinke osv på matportalen, men står at det skal være greit hvis man spiser det godt innenfor holdbarhetsdatoen, så da satser vi på at det gjelder kalkunkorven også[:)]
Frokostsalaten står det liksom ingenting på ang. pasteurisering[&:]
Får vel anta at det er trygt da[:)]
ORIGINAL: Lillemaje
Bare leste at man skulle være forsiktig med vakuumpakket pålegg som kokt skinke osv på matportalen, men står at det skal være greit hvis man spiser det godt innenfor holdbarhetsdatoen, så da satser vi på at det gjelder kalkunkorven også[:)]
Frokostsalaten står det liksom ingenting på ang. pasteurisering[&:]
Får vel anta at det er trygt da[:)]
de va jeg ikke klare over i de hele tatt[&:] jaja lært meg noe nytt... følger ikke med på noenting jeg[:-] men burde kansje gjort de[8|][&:][8D]