Kalendergaver

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Vet det er noen mnd til ennå. Men skal lage pakkekalender for første gang i år så trenger tips og gjerne linker til fine kalendergaver.

Eller hva skal dere ha i deres kalendere?
 
Mitt tips er å gi 1 og 1 del av noe stort. F.eks hvis dere gir et stort sett LEGO til jul (f.eks et LEGO-prinsesseslott) så kan du gi 1 legofigur hver dag, som hun til slutt kan bruke i slottet. Så ikke det blir 24 luker med dilldall man ikke trenger.

Eller, hvis man gir et dukkehus, kan man gi møbler/utstyr/figurer til det i kalenderen.

Vet noen også deler opp LEGO-figurer eller andre figurer og gir del for del over flere dager, men det er nok mer spennende for eldre barn.
 
Mitt tips er å gi 1 og 1 del av noe stort. F.eks hvis dere gir et stort sett LEGO til jul (f.eks et LEGO-prinsesseslott) så kan du gi 1 legofigur hver dag, som hun til slutt kan bruke i slottet. Så ikke det blir 24 luker med dilldall man ikke trenger.

Eller, hvis man gir et dukkehus, kan man gi møbler/utstyr/figurer til det i kalenderen.

Vet noen også deler opp LEGO-figurer eller andre figurer og gir del for del over flere dager, men det er nok mer spennende for eldre barn.

Hun skal få duplo til jul, mer tog [emoji85] så ingen dum ide det å gi litt og litt. Kan gjøre det samme med play doh også for det å liker hun.

Må nesten begynne å handle nå så jeg ikke får hele den utgiften i nov/ des.
 
Hun skal få duplo til jul, mer tog [emoji85] så ingen dum ide det å gi litt og litt. Kan gjøre det samme med play doh også for det å liker hun.

Må nesten begynne å handle nå så jeg ikke får hele den utgiften i nov/ des.
Ja, veldig lurt å begynne med det nå :)
 
Hårpynt , klær(truser, sokker for eks), godis på lørdagene , lego, perling, malesett, puslespill. Ellers har vi opplevelser og aktiviteter i kalenderen her, bakedag for eks og da kan jeg pakke inn peppekakeformer . Ellers hadde jeg tur på badeland , akvariet , kino(med eldste ) , skogstur som andre aktiviteter
 
Kom på litt mer: klistrelapper til merking av klær osv(trenger man jo uansett), hjemmestrikk, drikkeflaske , matboks, forkle, bøker , aktivitetshefter.
 
Bestilt nissedrakt til O og nissekjole til S som skal i kalenderen. Også noe hårpynt til S. Lørdager i kalenderen blir litt snop og søndager blir bakedager.
 
Har bestilt to tutu skjørt til mj så nå begynner det å hjelpe. Og så får h7n strømpebukser. Fyller på etterhvert som jeg finner ting. Håper på å få bestilt litt på black friday både til den og julegaver
 
Back
Topp