Kalendergaver

Her blir det kostbart, MEN det er lagt inn aktiviteter som teater og Tertitten toget, og det hadde vi fjor uansett. Det er nye votter og luer, og det hadde de også fått uansett. Lage og bake ting, hadde vi også gjort uansett.

Jeg har nok brukt noen tusen på våre tre. Men de får nyttige ting som hårstrikk, sokker, truser, lommebok, badetøy ++
Samme her, hun får ulltøy og lignende hun trenger :)

Har ikke kjøpt noe enda. Skal prøve å gjøre det billigere i år, men har to stk da. Er dessverre dårlig på ebay, men blir nok å prøve det neste år da en finner mye billige krimskrams.

Tror jeg brukte 1000-1500 på kalenderen til jenta i fjor. Ble mye da hun fikk blad, film, klær, kinobillet og diverse. Men som mange sier får de ting som de kunne fått i løpet av den perioden uansett.

I år blir det nok bare småtterier, men ender vel fort på 600-1000 for begge. Blir å kjøpe godt, småbiler, ting til pennalet, badekuler, magisk vaskeklut, ferdig pepperkakedeig (baking den dagen), flaxlodd, hårpynt og den type ting. Jo mer snop det blir, jo billigere slepper en unna (dessverre) :p

Har kjøpt.. tja.. 18 gaver tror jeg..? Har nok betalt under hundrelappen til nå..

Back
Topp