Hvor mye bruker dere på kalendergaver til barna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres kjempe fint ut.Har brukt ca. 200-, tilsammen.
Barna trekker hver sin dag!![]()
Kjøpt mye på tilbud: Basic singlet, ull sokker, Tegneblokk, pepperkake former , litt snop, også blir resten aktiviteter sammen, som ake tur, bake julekaker, spille spill sammen hele familien osv.
Det hørtes fint utHar brukt ca. 200-, tilsammen.
Barna trekker hver sin dag!![]()
Kjøpt mye på tilbud: Basic singlet, ull sokker, Tegneblokk, pepperkake former , litt snop, også blir resten aktiviteter sammen, som ake tur, bake julekaker, spille spill sammen hele familien osv.
Høres kjempe fint ut.
Her har jeg kjøpt til 230kr nå. Så får se om jeg har nok.
Syns så mange kjøper så dyre ting.
Ja, det samme tenker jeg også.Ja, det er helt uaktuelt her hjemme! Prøver og fokusere mer på at vi skal kose oss sammen![]()
Og tingene jeg har kjøpt er stort sett noe jeg måtte kjøpt uansett!![]()
Hørtes ut som en grei løsning det da.Her har ungene valgt selv, småting eller kroner. Dvs, smågaver til tilsammen 300kr eller 300 fordelt i kronestykker på de forskjellige dagene.
Den ene ville ha kroner, altså 1 kr. 1.desember, 2 kr 2.desember, mens den andre ville ha småpakker.
Det er jo ikke værst det da. Koselig å få hjelp av svigermor.gjennomsnittlig 10-15 kr pr dag. jeg har bare kjøpt halvparten, svigermor kjøper resten.
to barn, så blir ca 24 gaver jeg kjøper, så rundt 300-400 for to kalendere?
Men hva er vitsen da?Mange kjøper dyrere kalendergaver og mindre til jul vet jeg.
Jeg har brukt rundt 400
Fordi de likevel får mange julegaver og dermed er det bedre å kjøpe litt dyrere kalendergaverMen hva er vitsen da?
Tenker at det må være bedre å få litt billigere kalendergaver og heller dyrere julegaver evt.
Ja, den skjønner jeg, men da kan det ikke bli dyr julegave tilslutt hvis man har brukt så mye på kalendergaver.Fordi de likevel får mange julegaver og dermed er det bedre å kjøpe litt dyrere kalendergaver![]()