Kalendergaver

Har brukt ca. 200-, tilsammen.

Barna trekker hver sin dag! :)

Kjøpt mye på tilbud: Basic singlet, ull sokker, Tegneblokk, pepperkake former , litt snop, også blir resten aktiviteter sammen, som ake tur, bake julekaker, spille spill sammen hele familien osv.

Kjøpt mye på tilbud: Basic singlet, ull sokker, Tegneblokk, pepperkake former , litt snop, også blir resten aktiviteter sammen, som ake tur, bake julekaker, spille spill sammen hele familien osv.
Høres kjempe fint ut. :)

Her har jeg kjøpt til 230kr nå. Så får se om jeg har nok.

Syns så mange kjøper så dyre ting.

Det hørtes fint ut :) blir nok noe sånt her etterhvert og, men har ikke begynt med det enda. Blir sjokoladekalender til treåringen

Det blir nok alt for mye, men maks 20 kr dagen sånn ca.

Her har ungene valgt selv, småting eller kroner. Dvs, smågaver til tilsammen 300kr eller 300 fordelt i kronestykker på de forskjellige dagene.

Den ene ville ha kroner, altså 1 kr. 1.desember, 2 kr 2.desember, mens den andre ville ha småpakker.

Høres kjempe fint ut. :)

Her har jeg kjøpt til 230kr nå. Så får se om jeg har nok.

Syns så mange kjøper så dyre ting.

Ja, det er helt uaktuelt her hjemme! Prøver og fokusere mer på at vi skal kose oss sammen:)

Og tingene jeg har kjøpt er stort sett noe jeg måtte kjøpt uansett! :)

Ja, det er helt uaktuelt her hjemme! Prøver og fokusere mer på at vi skal kose oss sammen:)

Og tingene jeg har kjøpt er stort sett noe jeg måtte kjøpt uansett! :)
Ja, det samme tenker jeg også.

Syns mye av kosen blir borte når dem skal få dyre gaver før jul. Tenk hvor dyre gaver de må få til jul da?!!

Her har ungene valgt selv, småting eller kroner. Dvs, smågaver til tilsammen 300kr eller 300 fordelt i kronestykker på de forskjellige dagene.

Den ene ville ha kroner, altså 1 kr. 1.desember, 2 kr 2.desember, mens den andre ville ha småpakker.
Hørtes ut som en grei løsning det da. :)

Alt for mye.. 400-500 kr.. Men hun får ting hun trenger, som sokker, underbukser, strikker osv.

Jeg har nok brukt noen tusen på våre tre. Men de får nyttige ting som hårstrikk, sokker, truser, lommebok, badetøy ++

gjennomsnittlig 10-15 kr pr dag. jeg har bare kjøpt halvparten, svigermor kjøper resten.
to barn, så blir ca 24 gaver jeg kjøper, så rundt 300-400 for to kalendere?

Mange kjøper dyrere kalendergaver og mindre til jul vet jeg.
Jeg har brukt rundt 400

Men hva er vitsen da?

Tenker at det må være bedre å få litt billigere kalendergaver og heller dyrere julegaver evt.
Fordi de likevel får mange julegaver og dermed er det bedre å kjøpe litt dyrere kalendergaver :)

Vi kjører adventsgaver heller :)
1 søndag i advent blir d julefilm og popcorn
2 søndag blir det pepperkakebaking
3 og 4 har eg ikkje funnet utav enda :)

Back
Topp