Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg aldri opplevd, har bestilt kalender i kjærestegave til jul 5 år på rad nå?Var skikkelig misfornøyd med vistaprint. Flere trykkfeil på bildene. Bestilte fra fotoknudsen i fjor og ble fornøyd. I år prøver jeg Eurofoto siden det var 50% avslag for noen dager siden..
Hiver meg på denne! Bestilte nettopp derfra, kjempefine!!nfoto
Var skikkelig misfornøyd med vistaprint. Flere trykkfeil på bildene. Bestilte fra fotoknudsen i fjor og ble fornøyd. I år prøver jeg Eurofoto siden det var 50% avslag for noen dager siden..
Så kjedelig da. Jeg har tidligere bestilt både jule- og takkekort fra Vistaprint og har bare godt å si om produktene og service. Ordnet de opp etter seg da du klaget?
Jeg klaget og tilbød meg å ta bilde av kalenderen for å vise hvordan det så ut. Det holdt ikke. Jeg fikk vær så god å sende kalendern i retur til ett eller annet utland. Gadd ikke å betale porto for det, og bestemte meg heller for å aldri handle der igjen. Men dette er et par år siden nå da.