Kalender med egne bilder

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Noen som vet om nettside der du kan kjøpe fine kalendere med egne bilder? Helst med ruter pr dato som det går an å tegne litt i :)

Sent from my iPhone using BV Forum

fotoknudsen.no ? :) Der har jeg bestilt kalendere hvert år, går ann å velge forskjellige. Vet ikke hvor stor plass du vil ha til å tegne i , da..

Bestilte nettopp kalendere med bilder fra Vistaprint, helt ok til den prisen :) Relativt romslige ruter også.

Var skikkelig misfornøyd med vistaprint. Flere trykkfeil på bildene. Bestilte fra fotoknudsen i fjor og ble fornøyd. I år prøver jeg Eurofoto siden det var 50% avslag for noen dager siden..

Var skikkelig misfornøyd med vistaprint. Flere trykkfeil på bildene. Bestilte fra fotoknudsen i fjor og ble fornøyd. I år prøver jeg Eurofoto siden det var 50% avslag for noen dager siden..
Det har jeg aldri opplevd, har bestilt kalender i kjærestegave til jul 5 år på rad nå?

Smartphoto har. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så kjedelig da. Jeg har tidligere bestilt både jule- og takkekort fra Vistaprint og har bare godt å si om produktene og service. Ordnet de opp etter seg da du klaget?

Fikk fra photobox.com nylig. Og de var lekre. Fineste jeg har fått fra ei nettside. Hadde tilbud nylig på 70%. Så 4 a3 kalendere til 200 kr :p

Do'h ! Fra mobilen vel ;)

Så kjedelig da. Jeg har tidligere bestilt både jule- og takkekort fra Vistaprint og har bare godt å si om produktene og service. Ordnet de opp etter seg da du klaget?

Jeg klaget og tilbød meg å ta bilde av kalenderen for å vise hvordan det så ut. Det holdt ikke. Jeg fikk vær så god å sende kalendern i retur til ett eller annet utland. Gadd ikke å betale porto for det, og bestemte meg heller for å aldri handle der igjen. Men dette er et par år siden nå da.

Jeg klaget og tilbød meg å ta bilde av kalenderen for å vise hvordan det så ut. Det holdt ikke. Jeg fikk vær så god å sende kalendern i retur til ett eller annet utland. Gadd ikke å betale porto for det, og bestemte meg heller for å aldri handle der igjen. Men dette er et par år siden nå da.

Dårlig service, da forstår jeg godt du ikke gidder å benytte deg mer av dem. Forhåpentligvis har de skjerpet rutinene sine siden den gang :)

Back
Topp