Kakeoppskrifter?

Kh89

Elsker forumet
Har lyst å bake kake til helgen, bare som unnskyldning for å spise noe godt ;) Jeg ender alltid opp med å bake de samme kakene, og tenkte jeg skulle prøve noe nytt denne gangen. Er det noen som har en(gjerne flere) god oppskrift? :)

Hva slags kaker er det du pleier lage da?

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Fikk tips i fjor om verdens enkleste kake :D en pose med lyse muffins fra toro, og legge epler og strø kanel og sukker over og vips nammmmmm :D ellers så kan du strø over kokos, blande i sjokoladebiter, nøtter eller hva som helst :D

Tilhenger av late enkle løsninger :smiley-angelic006

Fikk tips i fjor om verdens enkleste kake :D en pose med lyse muffins fra toro, og legge epler og strø kanel og sukker over og vips nammmmmm :D ellers så kan du strø over kokos, blande i sjokoladebiter, nøtter eller hva som helst :D

Ja den har jeg og pleid lage om jeg trenger en kake i full fart :)

Pavlova er vel den kaken jeg naker mest. Supergod :)

Ooh, det hørtes jo godt ut!! :D det enkle er ofte det beste, altså ;)

Jeg pleier å lage en langpanne med sjokoladekake. Eller sacher.
Gubben er rå på pai! Blåbærpai eller aprikosterte. Åh nå tror jeg det blir bakehelg : D

Jeg bruker å lage snickerskake- der er seriøst verdens diggeste kake! Ingen suksess om man har nøtteallergi dog.. Eller så kan jeg foreslå oreokake som er veldig godt :)

ååååå oreokake!!!

tenk om eg bare hadde en mann som likte sjokolade :-( litt drøyt å bake til bare seg selv... haha!

Jeg er veldig glad i gulrotkake med glasur laget av melis og ananas og mandarin kremost.
Eller så pleier jeg å lage oreokake når jeg vil gjøre noe ekstra hyggelig for samboeren siden han elsker den kaka :)

28.12.14 <3

Jeg er veldig glad i gulrotkake med glasur laget av melis og ananas og mandarin kremost.
Eller så pleier jeg å lage oreokake når jeg vil gjøre noe ekstra hyggelig for samboeren siden han elsker den kaka :)

28.12.14 <3
Jeg er også veldig glad i oreokake, men her liker ikke samboer den, så da lager jeg liksom bare til meg selv ;) mulig det blir gulrotkake altså, er jo såå godt! :) her lager jeg kremen av naturell kremost, melis, litt vaniljesukker og så smaker jeg til med lime og sitronsaft. Liker også at den er syrlig samtidig som den er søt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er også veldig glad i oreokake, men her liker ikke samboer den, så da lager jeg liksom bare til meg selv ;) mulig det blir gulrotkake altså, er jo såå godt! :) her lager jeg kremen av naturell kremost, melis, litt vaniljesukker og så smaker jeg til med lime og sitronsaft. Liker også at den er syrlig samtidig som den er søt :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå fikk jeg også lyst på gulrotkake :p

28.12.14 <3

Back
Topp