Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja den har jeg og pleid lage om jeg trenger en kake i full fartFikk tips i fjor om verdens enkleste kakeen pose med lyse muffins fra toro, og legge epler og strø kanel og sukker over og vips nammmmmm
ellers så kan du strø over kokos, blande i sjokoladebiter, nøtter eller hva som helst
Tilhenger av late enkle løsninger![]()
Egentlig veldig forskjelligHva slags kaker er det du pleier lage da?
♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Ooh, det hørtes jo godt ut!!Fikk tips i fjor om verdens enkleste kakeen pose med lyse muffins fra toro, og legge epler og strø kanel og sukker over og vips nammmmmm
ellers så kan du strø over kokos, blande i sjokoladebiter, nøtter eller hva som helst
Tilhenger av late enkle løsninger![]()
Woæ, den så jo helt nydelig ut!!! Mulig det må bli den altså. Jeg har alltid vært fan av sjokoladekake med "hvit krem", og med sjokoladekrem, pærer og bær kan i tillegg kan jo ikke det bli annet enn suksessOg så lager jeg alltid denne sjokoladekaken når det er selskap
http://trinesmatblogg.no/2012/06/12/sjokoladefestkake-med-friske-baer/
Mmm, hørtes godt ut! Har hatt fryktelig lyst på hvetebakst den siste uka!Voldsomt gode boller, snurrboller med vanlijekrem og melkesjokolade ;-) hehe
Mmm, hørtes godt ut! Har hatt fryktelig lyst på hvetebakst den siste uka!![]()
Jeg er også veldig glad i oreokake, men her liker ikke samboer den, så da lager jeg liksom bare til meg selvJeg er veldig glad i gulrotkake med glasur laget av melis og ananas og mandarin kremost.
Eller så pleier jeg å lage oreokake når jeg vil gjøre noe ekstra hyggelig for samboeren siden han elsker den kaka
28.12.14 <3
Jeg er også veldig glad i oreokake, men her liker ikke samboer den, så da lager jeg liksom bare til meg selvmulig det blir gulrotkake altså, er jo såå godt!
her lager jeg kremen av naturell kremost, melis, litt vaniljesukker og så smaker jeg til med lime og sitronsaft. Liker også at den er syrlig samtidig som den er søt
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum