Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min mann elsker isteenTakk for tipsBestilte nettopp dolce gusto circolo, så får håpe han blir fornøyd med den. Siden den har både varm og kald funksjon så kan nok jeg også bruke den
![]()
Samboeren har bursdag i neste uke og han har sagt at han ønsker seg kaffemaskin, sånn som man bare setter inn sånn kapsel. Har prøvd å se litt på nett, men jeg aner ikke hvilken jeg skal velge. Jeg lurte derfor på om dere kanskje har noen annbefalninger? Det er en fordel om den ikke er så alt for dyr også må den selvfølgelig lage god kaffe![]()
Pingvin dolce gusto det, knall god maskinCoop har en på tilbud som koster 299,- for medlemmer (ord 899) Dolce gusto. Du får veldig god kaffe på d. matbutikken selger kapsler til d.
Pingvin dolce gusto det, knall god maskin![]()
Den er veldig praktisk ja, enkel å sette bortKjøpte en til min beste venninne som har bursdag på lørdaghar selv den store runde Dolce gusto, synes d er for stor. Skulle hatt pingvin selv
![]()
Kjøpte en til min beste venninne som har bursdag på lørdaghar selv den store runde Dolce gusto, synes d er for stor. Skulle hatt pingvin selv
![]()
Det er viktigstSamboeren er heldigvis fornøyd med den han fikk hittil, og jeg er enig med deg at den er litt stor. Skulle gjerne valgt en litt mindre. Men det som tells er vel at gubben er fornøyd![]()