Kaffemaskin

Har senseo og er ikke fornøyd så ligg unna den. Skal ha oss en ny ganske snart

Takk for tips :) Bestilte nettopp dolce gusto circolo, så får håpe han blir fornøyd med den. Siden den har både varm og kald funksjon så kan nok jeg også bruke den :)

Takk for tips :) Bestilte nettopp dolce gusto circolo, så får håpe han blir fornøyd med den. Siden den har både varm og kald funksjon så kan nok jeg også bruke den :)
Min mann elsker isteen;) men hvis du liker chai latte feks eller andre drikker er den genial;)

Får en liten en i julegave <3 termin 03.desember:)

Nespresso er det beste hvis en bare vil ha kaffi, men dolce guesto syns jeg er best på de forskjellige type kaffiene hvis en ønsker andre ting enn kaffi.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Syns isteen er god varm å faktisk var det en på elkjøp som anbefalte meg. Smaken kom mye mer fram :)

Jeg drikker alltid dolce gusto-kaffe når jeg er på besøk hos svigermor, den er veldig god! Hadde kjøpt meg det selv også, men vi har integrert kaffemaskin i kjøkkeninnredninga(som dessverre ikke blir så ofte brukt da den er litt tungvindt :/).

Haha, av og til så hater jeg at samboeren min kjenner meg så godt som det han gjør. Jeg hadde gledet meg til å overraske han på bursdagen hans med kaffemaskinen jeg har bestilt. Men så spurte han i dag om det er kaffemaskin jeg har kjøpt til han, og jeg sa nei. Problemet er bare at han ser det på meg hver gang jeg lyver. Rakk ikke å svare han en gang før han skjønte hva jeg har kjøpt :p Skulle aldri ha sagt til han at jeg har bestilt gave. Så jeg håper bare han spiller overrasket når han får den :p

Samboeren har bursdag i neste uke og han har sagt at han ønsker seg kaffemaskin, sånn som man bare setter inn sånn kapsel. Har prøvd å se litt på nett, men jeg aner ikke hvilken jeg skal velge. Jeg lurte derfor på om dere kanskje har noen annbefalninger? Det er en fordel om den ikke er så alt for dyr også må den selvfølgelig lage god kaffe :)

Coop har en på tilbud som koster 299,- for medlemmer (ord 899) Dolce gusto. Du får veldig god kaffe på d. matbutikken selger kapsler til d.

Kjøpte en til min beste venninne som har bursdag på lørdag :p har selv den store runde Dolce gusto, synes d er for stor. Skulle hatt pingvin selv :p

Samboeren er heldigvis fornøyd med den han fikk hittil, og jeg er enig med deg at den er litt stor. Skulle gjerne valgt en litt mindre. Men det som tells er vel at gubben er fornøyd :p

Back
Topp