Kaffemaskin

Lille Hilde

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Høsthjerter 2017
Samboeren har bursdag i neste uke og han har sagt at han ønsker seg kaffemaskin, sånn som man bare setter inn sånn kapsel. Har prøvd å se litt på nett, men jeg aner ikke hvilken jeg skal velge. Jeg lurte derfor på om dere kanskje har noen annbefalninger? Det er en fordel om den ikke er så alt for dyr også må den selvfølgelig lage god kaffe :)

Jeg vil foreslå at du tar en tur på en elektro-forretning og smaker litt. ;) Det er stor forskjell på hvordan kaffen smaker. Vi har en Bosh tassimo som lager Friele kaffe. Er fornøyd med den, kostet 500 kroner for ca et år siden. Så er det veldig greit ar vi kan kjøpe kapsler i vanlige matvareforretninger. :)

Nespresso! Mannen min har hatt en Nespresso-maskin i tre år nå og er kjempefornøyd.

Han kjøper masse kapsler på nett, men man får også kjøpt kapsler som passer i dagligvarebutikken, selv om de ikke er originale Nespresso-kapsler, om nøden er stor ;)

Jeg vil foreslå at du tar en tur på en elektro-forretning og smaker litt. ;) Det er stor forskjell på hvordan kaffen smaker. Vi har en Bosh tassimo som lager Friele kaffe. Er fornøyd med den, kostet 500 kroner for ca et år siden. Så er det veldig greit ar vi kan kjøpe kapsler i vanlige matvareforretninger. :)

Jeg drikker ikke kaffe selv så tror ikke det er vits at jeg drar å smaker :p

Jeg fikk dolce gusto i innflytningsgave av mamma og pappa når jeg flyttet i ny leilighet for 3 år siden, å når jeg skulle flytte inn med sambo senere, så fikk jeg beskjed om at hvis ikke jeg tok med kaffemaskinen så trengte jeg ikke flytte inn:p haha ! Så dolce gusto har veeeeldig god kaffe!!! ;) anbefaler den altså!!

<3 VinterPrinsesse <3

Jeg fikk dolce gusto i innflytningsgave av mamma og pappa når jeg flyttet i ny leilighet for 3 år siden, å når jeg skulle flytte inn med sambo senere, så fikk jeg beskjed om at hvis ikke jeg tok med kaffemaskinen så trengte jeg ikke flytte inn:p haha ! Så dolce gusto har veeeeldig god kaffe!!! ;) anbefaler den altså!!

<3 VinterPrinsesse <3

Mye mulig jeg går for dolce gusto. Er visst mange som er fornøyd med den høres det ut som :p

Dolce gusto har god kaffe (får jeg høre, drikker ikke selv) jeg drikker alt det andre... kjenner flere som har byttet kaffemaskin etter at dem har smakt dolce gusto hos oss. Men tror det sikkert er smak og behag.

Kjøpte min dolcegusto, den runde, på lefdal for 699 her om dagen, den automatiske.. Det er veldig billig. Bare et tips :-) og ja, man får kjøpt kaffe til den i de fleste dagligvarer!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi hadde nespresso (som kun lager kaffe) og bytta den ut i en dolche gusto fordi jeg ville ha kakao.. Og fysøren som vi angrer!!! Nespresso lager myyyyye bedre kaffe enn dg!!

<3 mammaen til Emilie og lille julegaven <3

Nespresso er kanskje litt dyrere enn dolce gusto, men det er det verdt i følge mannen min :) Utrolig gode espressoer og lungo (vanlig svart kaffe). Alle som kommer på besøk synes også det er veldig god kaffe, alt fra venner til mamma og svigerforeldrene :D Jeg drikker ikke kaffe selv så kan ikke uttale meg selv om kaffen, hehe :D

Vi har tassimo og fornøyd med det :)

R veldig gla i Nespresso maskina vår. He melkestimer på også da so ej fe latte å sann so ej v ha;-) å kan lett lage kakao til ungane på den;-) mor mi he dolce gusto å den me e grei. Vertfall om du v ha andre ting en kaffi

Vi har dolce gusto maskin:) veldig fornøyd; ) hvis du går for en sånn pass på å kjøp en som du både kan lage varm og kald drikke på; ) mye mer anvendelig:)

Vi har dolce gusto maskin:) veldig fornøyd; ) hvis du går for en sånn pass på å kjøp en som du både kan lage varm og kald drikke på; ) mye mer anvendelig:)
Har bare sett dolce gusto med muligheten for varme og kalde drikker jeg :p

Back
Topp