Kaffe

Ååå så snilt hihi, gir motivasjon til å stå opp der :joyful: Det tror jeg på, de har vært ganske så effektive de jeg har sett! :happy:

Oj, det var lurt! Høres veldig godt ut, og kanskje med en sirup oppi... Da har man iskaffe superraskt, tror jeg skal kopiere den!! Har 35 grader om dagen og dauer... :hilarious: takk for tipset ;):love017
Værsågod:joyful: Lurer på om vi fant den på matprat eller noe i si tid... Du slette tid, er jo 13 år sideno_O Fantes matprat da?:laughing021

Vi syntes drikken ble så søt og god i seg selv, vi kunne ikke skjønne hvorfor :hilarious: Det var bare noe den frosne kaffen gjorde med melka. Men smakstilsetning i form av sirup hørtes jo veldig fristende ut da:D
Nå angrer jeg på at vi ikke har isbitbrettet lenger:hilarious:

Mmm, 35 grader *drømme*:Heartred Men kan jo bli litt mye av det gode:cool01
Har hatt det godt og varmt her og nå i snart 14 dager, har vært herlig og heldigvis overkommelig.
 
Det høres veldig godt ut!! Glad i alle typer teer selv hehe, har en eske med te som er helt overfylt :hilarious: hvordan gikk det med assam-forsøket? :joyful:
Assam var grei, men svarte ikke helt til forventningene. Tror en te med renere, mindre gjæret smak blir bedre. Så tester videre gjennom te-sammlinga i kveld :)
 
Værsågod:joyful: Lurer på om vi fant den på matprat eller noe i si tid... Du slette tid, er jo 13 år sideno_O Fantes matprat da?:laughing021

Vi syntes drikken ble så søt og god i seg selv, vi kunne ikke skjønne hvorfor :hilarious: Det var bare noe den frosne kaffen gjorde med melka. Men smakstilsetning i form av sirup hørtes jo veldig fristende ut da:D
Nå angrer jeg på at vi ikke har isbitbrettet lenger:hilarious:

Mmm, 35 grader *drømme*:Heartred Men kan jo bli litt mye av det gode:cool01
Har hatt det godt og varmt her og nå i snart 14 dager, har vært herlig og heldigvis overkommelig.
MatPrat er så kjekt!! Haha tiden flyr! :hilarious:

Åja, så snodig, men kjekt da, da er den jo egentlig ganske sunn hvis man ikke har sirup i :D

Jeg tror dere har hatt bedre vær enn oss, ser hjemme at det har bare vært sol og oppholdsvær i snart en måned (i Vestfold, vet ikke hvordan det er hvor du bor da :p). Her har vi 35 men lommert, overskya og trykkende truende regn som bare truer men sjeldent kommer... Mye tordenstormer i det siste... Skikkelig rart, det er ikke vanlig vær her.
 
MatPrat er så kjekt!! Haha tiden flyr! :hilarious:

Åja, så snodig, men kjekt da, da er den jo egentlig ganske sunn hvis man ikke har sirup i :D

Jeg tror dere har hatt bedre vær enn oss, ser hjemme at det har bare vært sol og oppholdsvær i snart en måned (i Vestfold, vet ikke hvordan det er hvor du bor da :p). Her har vi 35 men lommert, overskya og trykkende truende regn som bare truer men sjeldent kommer... Mye tordenstormer i det siste... Skikkelig rart, det er ikke vanlig vær her.
Nå har temperaturen sunket her igjen og vi har regn. Litt godt for jorda såklart, men jeg elsker når det er varmt og godt :love017

Måtte ha opphold i jålekaffen min et par dager da jeg rett og slett ikke hadde lyst på, men måtte ha meg en kopp i dag i gråværet:p
 
Lysten på kaffe forsvant for flere uker siden. Men idag drakk jeg litt cola igjen, og det var ikke så verst, har hatt pause i ukevis med det og
 
Back
Topp