Kaffe?

Mamstilto<3

Betatt av forumet
Leser at det kun er anbefalt 1-2 kopper kaffe. Hvor mye drikker dere? Enda mindre? Noen som kutter helt?
 
Jeg er Kaffoholiker så jeg har nå kuttet ned til 1 kopp om morgenen. Kommer til å ta en kopp til om jeg er på besøk :) håper på å kutte helt etterhvert, gjorde det sist men da var jeg for kvalm til å drikke det uansett :p
 
Jeg elsker kaffe, jeg drikker en liten på morgenen og en liten etter middag. Ellers drikker jeg te. Skal jeg på jobb drikker jeg ikke hjemme.
 
Man må bare huske at hvis man også drikker koffeinholdig brus som Pepsi Max så når man fort max. grensen på mengde koffein pr. døgn når man også drikker kaffe. Det har alltid vært vanskelig for meg [emoji85]
 
Takk for svar.
Drikker vanligvis 2 kopper kaffe om dagen, og kun Pepsi max i helgene.. Mn er så levredd for å gjøre noe galt... Bør man kutte helt?
Skal hvertfall prøve koffeinfrio_O:happy:
 
Takk for svar.
Drikker vanligvis 2 kopper kaffe om dagen, og kun Pepsi max i helgene.. Mn er så levredd for å gjøre noe galt... Bør man kutte helt?
Skal hvertfall prøve koffeinfrio_O:happy:
Så lenge du ikke drikker en kanne kaffe daglig er det nok værre å stresse deg opp ang mengder enn å bare lytte til kroppen :Heartbigred
-sniker litt
 
0-4.. Igår drakk jeg 1 kopp kaffe og 0,5l Urge... Er vel en del koffein i Urge. Tar det litt sånn piano, prøver bare å ikke overdrive.. :)
 
dricker 1-2 koppet om dagen än så länge. Tidligere graviditeter har jag mistet lysten på kaffe helt. Och inte fått lyst igen förrän ett par månader efter baby er ute, så jag er ikke veldig bekymret. Skulle det bli MA/SA så tviler jag sterkt på att det är för att man har druckit en kopp kaffe for mye alltså :joyful:
 
Jeg drikker en kopp morgen og en kopp til lunsj, pleier egentlig å drikke to kopper morgen og lunsj :wacky:
 
Drikker 1-1,5 kopp på morraen og lunsj på jobb. Trappa kraftig ned [emoji85] men blir gjerne en boks Pepsi max også på kvelden... kaffe smaker ikke så godt lengre men snakka så høyt på jobb om hvor avhengig jeg er så må ta for å ikke avsløre meg [emoji12] blir ofte noe igjen i koppen....
 
Drikker 2 på jobb, og av og til en på ettermiddagen. Varierer. Av og til en for mye.
 
Drikker ikke kaffe, men drikker Pepsi Max. Har kutta ut energi-drikken. Det var tungt på nattevakt :wacky:
 
Var hos fertilitesklinikken i dag, og hun sa at 1,2,3 og til og med 4 kopper var ufarlig.. Så jeg kan vel bare senke skuldrene.. Men er uansett så kvalm nå, at hverken kaffe eller Pepsi max frister.. :depressed:
 
Drikker ikke noe særlig kaffe, kanskje en-to kopper i uka. Et glass eller to med cola i helgene. Er ingen ting som smaker godt eller frister lengre, så ikke sikkert noe av det smaker godt lengre.

Litt utenfor tema.. mannen snakket om kaffe drikkingingen de hadde på jobb.. han og to kollega var oppi rundt en liter kaffe hver før lunsj i dag..
 
Prøver å spare det til en får selskap slik at ingen skal merke at jeg plutselig har slutta å drikke kaffe! Så blir innimellom men max 2 kopper
 
Jeg har aldri vært en kaffe drikker, men drakk en del Pepsi Max, men har kuttet ut nesten all kofein, tar kanskje en liten Pepsi Max i helga, men prøver å la være :)
 
Back
Topp