Kaffe

Drikker ikke kaffe i utganspunktet, men er glad i cola. Prøver å holde et lavt konsum der da..
 
Drikker te. Blir jo koffeininntak av det også men... kommer sikkert til å drikke litt kaffe også etterhvert. Nå har jeg ikke lyst på. Både pga graviditet og forkjølelse.
 
Drikker ikke kaffe, aldri gjort men er sykt avhengig av energidrikke :p prøver å kutte ned, fikk bekreftet graviditet i dag så starter med å slutte med snusen til å begynne med :p
 
Orker ikke kaffe :p men drikker koffein fri te. Litt brus, men ikke så mye. Prøver å tenke at det ikke er så bra. Men litt er lov
 
Jeg drikker 2 kopper om dagen, drakk 3 før. Gjorde det samme forrige svangerskap og har vel ingen intensjoner om å kutte helt.. Håper jo å greie meg med en etterhvert når trøttheten forhåpentligvis gir seg :) Nå er jeg dautrøtt ettermiddagene, og for tiden hjemme aleine med 2åring, så jeg tror det er tryggere med en kaffekopp enn å sovne på sofaen mens 2åringen styrer seg selv:angelic::)
 
Last edited:
Har også en del energidrikk jeg daglig drakk før men har kuttet det tror nå. Tok en kopp kaffe i dag så kommer ikke til å kutte koffein helt ut men energidrikk er jeg ferdig med.
 
Drikker ikke kaffe, men er ikke lett på nattevakt uten energidrikk :p blir mer trøtt nå også!

Også fikk jeg cravings på cola zero i forrige svangerskap, og den er begynt å komme tilbake, så der må jeg skjerpe meg :p
 
Har ikke lyst på kaffe lenger, men te må jeg ha..Prøver å redusere litt inntil 2-3 kopp per dag
 
Hadde drukket to kopper hadde jeg hatt lyst på det.... Er egentlig kaffekjerring til vanlig, men klarer ikke å drikke det når jeg er gravid, pga kvalme...
 
Back
Topp