Firstimemother
Forelsket i forumet
Drikker dere kaffe/te eller har kuttet alt?? Jeg elsker kaffe men har prøvd å slutte med det så langt null kaffe på meg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her! i need my coffeeJeg tillater meg to små kopper kaffe om dagen Det er innafor den anbefalte dosen med koffein. Men noen ganger kommer kaffetørsten snikende så har en pose koffeinfri i skapet, smaker faktisk ikke så værst hehe
Hehe ja jeg og Og alle rundt meg hahaSamme her! i need my coffee
Jeg drikker stort sett bare koffeinfri. Synes den faktisk smaker godt Drikker 4-5 kopper om dagen. Jeg bruker koffeinet på cola zero jeg :/
Hørte faktisk koffeinfri har mer koffein enn den vanlig pga måten den har laget på..
Veldig glad i kaffe, og kaffemaskinen min. Men prøver å begrense meg til 2-3 kommer om dager. Da det ikke finnes koffeinfrie kaffebønner kan jeg ikke lage kaffe på det....men ellers må jeg bare få sagt at koffeinfri kaffe smaker akkurat som vanlig kaffe (er nok bare litt mindre oppkvikkende ;-) )
Ok, nå har jeg lest litt mer Det kan i enkelt typer koffeinfri kaffe være små mengder koffein. I en stor test fant de mellom 8-13 mg koffein i en 4.5 dl kopp med forskjellige typer koffeinfri kaffe. Gravide er anbefalt å holde seg under 200 mg koffein om dagen. Så mye koffeinfri kaffe drikker jeg ikke
MEN da burde det virkelig ikke være lov til å kalle det koffeinfri kaffe, men heller koffeinredusert! Fri betyr jo uten, det er jo villedende!
Men verken spiren eller mor tar skaden av en eller to kopper kaffeJa det er nettopp det som er skumelt de har noe prosent koffein men helt koffein fri tror jeg ikke. Tenk om man drikker mye av fet pga det står koffeinfri også har man fått nok eller mer koffein man er klar over. Det er som de sier "ingen sukker også finner man at det innholder allikeveld 2% sukker, vel da er det ikke sukkerfri som de reklamerer. Bedre å bare holde til 1 kopp om dagen eller bare kutt ut. Jeg som er kaffe junk har ikke drukket kaffe på noen dager nå sidens jeg fant ut jeg er gravid. Tror alle vi klarer oss uten enn vi tror.