Kaffe ?

FanaFrøken2Be

mammaLykke
Er koffein fri kaffe bra ? Tenker om man kan drikke mengder av det eller om det e kun 1 kopp kaffe daglig uansett. ..? Noen som vet ?

Er koffein fri kaffe bra ? Tenker om man kan drikke mengder av det eller om det e kun 1 kopp kaffe daglig uansett. ..? Noen som vet ?

Vil tro det går fint, er jo mengden koffein det går på og ikke kopper med kaffe egentlig. De sier bare at den maks anbefalte daglige dosen koffein tilsvarer 1-2 kopper med kaffe. :) i dag har jeg hatt 3 kopper da, men det skjer sjelden, så tenker ikke så stresser ikke noe med det (:

Veldig glad i kaffe jeg, så det blir noen kopper om dager. Vanligvis 2. Noen dager fler og noen dager null.:) drikker vanlig kaffe.
Drakk nesten ikke kaffe 1.trimester.

Vet ikke om det er bra, men er vel greit å drikke koffein fri kaffe :) jeg gjør hvertfall det så sant jeg får tak i det.. noen kafeer har ikke.. så hvis de ikke har kjøper jeg noe annet :) men i normalt svangerskap skal man vel kunne drikke 1-2 kopper kaffe. Jeg unner meg en liten cola innimellom da og er jo koffein i den også...

Back
Topp