Kaffe?

Mamma fortalte at hun hadde det slik da hun skulle ha meg :) Men dagen etter jeg var født var det derimot ingenting som smakte bedre enn kaffe :p

Ja jeg elsker kaffi men det er kvalmende når jeg er gravid. Var likt forrige svangerskap også men samme morgen jeg hadde født smakte kaffe til frokosten nydelig

Jeg tar meg en kopp en sjelden gang i blant, kanskje to kopper i uken... Noen ganger på jobb for å unngå spørsmål:P hehe... Men det er ikke noe jeg går og har lyst på!!

Ja jeg elsker kaffi men det er kvalmende når jeg er gravid. Var likt forrige svangerskap også men samme morgen jeg hadde født smakte kaffe til frokosten nydelig

Å! Ja den følelsen husker jeg når du sier det! Det er noe å glede seg til! :D

Jeg er heller ikke overbegeistra for kaffe for tiden, vanligvis drikker jeg 3-4 kopper om dagen. Nå blir det stort sett en, mange dager ingen.

Elsker egentlig kaffe, og levde så og si på det før jeg ble gravid! :) Nå brekker jeg meg på tanken av det. Drikker litt iskaffe istedenfor, så håper jeg at kaffe smaker godt etter fødsel :)

Jeg har heller ikke lyst på det. Drikker en kopp i ny og ne hvis vi er borte og blir servert det. Husker at det var sånn forrige gang også,men da smakte det greit med en kopp innimellom litt senere i svangerskapet..

Aldri likt kaffe:) men har ikke lyst på cola lenger da, det er jo bare positivt!!! sparer nok noen kg på det i løpet av svangerskapet haha:p

Sikkert kroppen som ordner opp å holder dere unna kaffe, i og med at det ikke er bra med for mye. Utrolig hva kroppen ordner opp selv...

Drikker vanligvis 3-4 kaffe kopper, nå klarer ikke lukta av kaffe. Blir kvalm bare av å tenke på det :p

Jeg elsker ikke kaffe men Cola Zero, og lengter etter en god kopp te. Te'en er det jeg savner.
Klarer ingen av delene :-/. Å kaffe lukter ikke godt lenger vertfall ;) hehe

Jeg er egentlig kaffeholiker. Men nå blir jeg uvel bare ved tanken. Men, har tatt meg en liten kopp når vi har vært på besøk fordi de vet jeg drikker kaffe.
Superkvalm etterpå :/

Jeg har kutta ned fra ei kanne til to halve kopper om dagen:p smaker ikke like digg som før, men det er noe med vanen.

Jeg har begynt å drikke te istedetfor, for jeg savnet noe godt og varmt i koppen:-) og sjokolade/kakao frister jo absolutt ikke... Så te med fruktsmak, særlig solbær går ned om dagen:-)

Til vanlig elsker jeg kaffe, men får helt avsmak for det når jeg er gravid :S

Last edited:
Drikker vanligvis kaffe men blir uvell bare av lukten nå :(

jeg er sååå glad i kaffe og sliter med å ikke drikke for mye :P Men jeg orker ikke tanken på svart kaffe. Her er det starbucks som gjelder. Så drikker en kopp før jobb som regel.
Hjemme drikker jeg te
Cola og annen brus får jeg dårlig smak i munnen av, så det er lett å holde seg unna

Er vanligvis ei skikkelig kaffekjerring, men orker ikke tanken på kaffe nå... Te kan funke!

Back
Topp