Kaffe

Lille_tiger

Flørter med forumet
urk! Har et megaproblem med kaffedrikkinga mi :(

Har aldri vært så avhengig av kaffe siden før jeg ble gravid.
Vet det ikke er bra å drikke så mye kaffe.

Fler som er avhengig av kaffe?

Jeg var det, men jeg gikk over på koffein fri kaffe istedet :)

Først nå som jeg liksom må holde meg til ca max 3 kopper kaffe, skjønner jeg egentlig hvor mye kaffe jeg drikker.. kjempe vanskelig! :P Det er jo så godt :P

Har motsatt problem jeg - klarer ikke lenger drikke kaffe i noen som helst varianter.
Litt trist når jeg føler behovet er der, siden jeg er konstant trøtt, og kunne tenkt meg å klare å være våken en ettermiddag innimellom. Men den gang ei :oops:

Har motsatt problem jeg - klarer ikke lenger drikke kaffe i noen som helst varianter.
Litt trist når jeg føler behovet er der, siden jeg er konstant trøtt, og kunne tenkt meg å klare å være våken en ettermiddag innimellom. Men den gang ei :oops:
Samme her!

Orkar ikkje kaffi her, men trur eg skal begynne å tvinge i meg ein kopp eller to..for her har magen gått i stå :( kaffi held systemet i gong for min del..

Eg som elsker kaffi, har ikkje har hatt en eneste kopp for over ei veke nå. Magen går helt bananas, og har ikkje lyst i kaffi heller. Eg som har gledet meg som en liten ungen å drå på Starbucks i mårå... Kanskje eg skal prøve meg en kaffi mocha ;)

Back
Topp