Kaffe

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
før jeg ble gravid drakk jeg kanskje 5-6 kopper kaffe hver dag og var hvertfall avhengig av morgenkaffen! Siden jeg ble gravid (er 11+0) har ikke kaffe fristet, og jeg har vel drukket 2 kopper siden jeg fikk positiv test for 2 mnd siden! Flere som har det slik?

Jeg drakk kaffe gjennom hele arbeidsdagen. Og det første måltidet på dagen var snus og kaffe:oops:
Men det er det slutt på nå. Kunne vel drukket kaffe hadde det vært "godkjent" men går veldig greit uten :) Men kaffen er dessverre erstattet med mat :(

Jeg drakk kaffe gjennom hele arbeidsdagen. Og det første måltidet på dagen var snus og kaffe:oops:
Men det er det slutt på nå. Kunne vel drukket kaffe hadde det vært "godkjent" men går veldig greit uten :) Men kaffen er dessverre erstattet med mat :(
Man kan jo drikke en til to kopper hver dag :)

Kaffe og snus ja.. Det var min morgen også! Man kan jo drikke kaffe når man er gravid,bare i mindre mengder. Ved forrige graviditet drakk jeg vel en kopp kaffe om dagen, men nå bare frister det virkelig ikke.. Rare greier.. Erstattet med mat ja.. Mat og snop for min del ;)

Eg klarer ikkje kaffi lenger enda eg er den kaffikjerringen:p

Kaffe og snus ja.. Det var min morgen også! Man kan jo drikke kaffe når man er gravid,bare i mindre mengder. Ved forrige graviditet drakk jeg vel en kopp kaffe om dagen, men nå bare frister det virkelig ikke.. Rare greier.. Erstattet med mat ja.. Mat og snop for min del ;)

Jeg "drikker" kaffe på jobb bare for syns skyld ;)

Samme her... Jeg drakk kaffe hele dagen før:p Nå drikker jeg nesten ikke kaffe i det hele tatt. Frister ikke:o Forrige svangerskap drakk jeg kaffe, og da fristet det. Rart:p

Jeg elsker kaffi, og var helt avhengig:) nå drikker jeg en kopp hvis vi er på besøk ellers aldri. Jeg er mye kvalm da, og kaffi frister ikke akkurart:)

Gikk brått fra7 kopper om dagen til 0. Klarte ikke tanken på kaffe. Nå tar jeg en 1/2-1 kopp om dagen igjen;)

Drakk myyyye kaffe før jeg også, men har omtrent ikke lyst på det lengre. Bare en i ny og ne. Veldig uvant, siden jeg med førstemann drakk kaffe og sleit med å holde meg til bare 2 kopper om dagen...

Drakk enorme mengder av kaffe før jeg ble gravid, og brått smakte kaffe dritt. Har holdt meg unna et par måneder, men nå kan jeg drikke en halv kopp i ny og ne :)

En snus og en kopp kaffi <3 drakk en halv kopp iskald kaffi nettopp fordi jeg SOVNET mens jeg ventet på att den skulle bli kald nok til å drikke :-P lol! Og snusen...tja, kansje jeg er dum nok til å begynne på igjen når barnet er ett år :-P *læreraldri*

Aldri drukket kaffe, men drikker te hver dag. Har byttet ut grønn og svart te (som inneholder koffein) men frukt-og urtete :) Hadde jo ikke vært krise om jeg drakk en kopp svart te, men har ikke hatt så stort behov enda :)

Jeg drakk ikke mye kaffe før, max en kopp om dagen, drakk det oftest i sosiale sammenhenger:) Men jeg måtte ha 1 Redbull på jobb hver eneste dag!..
Har fått helt avsmak på kaffe jeg også, sist jeg prøvde var forrige søndag, og da spyttet jeg den nesten ut igjen! Men det er ikke noe stort savn egentlig:)

Har alltid vært ei skikkelig kaffekjerring, men nå takler jeg nesten ikke lukta av kaffe engang. :p Har drukket veldig lite de siste ukene for å si det sånn.

Kaffe og snus var det som fikk meg til å fungere før. Nå drikker jeg bare vann på jobb, av og til kakao. Føler litt at alle skjønner jeg er gravid pga dette.. For å kose meg hjemme drikker jeg farris bris med lime eller mango/papaya. Har virkelig klikka for meg :p

Samme her - måtte ha kaffe etter lunsj og middag før jeg ble gravid, nå frister det ikke i det hele tatt. Har drukket litt te istedet, men det smaker heller ikke godt alltid.

I dag har jeg drukket min første hele kaffekopp siden jeg ble gravid. Det var faktisk godt.. Men det var skikkelige saker da fra min Kaffemaskin med melk oppi. Skvipet på jobb tror jeg at jeg holder meg langt unna!

Back
Topp