Kaffe :)

Hi hi hi. sluttet helt å se tegnefilmer når jeg fikk storunge. Var litt mettet. :DNå er jeg klar for ny runde med sabeltann og disney etterhvert. :p
 
Elsker Disney og Pixar :D
 
Det gjorde jeg også. Til jeg fikk barn. ;)
 
Hehe, lett for å bli slik Krica.. Gruer nesten til Rolf blir så stor at det er på'an igjen
 
Kommer heldigvis nytt hele tiden :)
 
Hehe, lett for å bli slik Krica.. Gruer nesten til Rolf blir så stor at det er på'an igjen

He he he.. Ja, en går litt lei selv om det er mye fine filmer.
 
Elsker barnefilmer :):) det er så kos :):)

Er masse fine barnefilmer, men ser heller en voksenfilm når jeg ikke har små barn. Blir liksom s åmye av det allikevel. ;) Du drar vel ikke alene på kino og ser barnefilmer?
 
Er masse fine barnefilmer, men ser heller en voksenfilm når jeg ikke har små barn. Blir liksom s åmye av det allikevel. ;) Du drar vel ikke alene på kino og ser barnefilmer?
Jeg går sjelden på kino, men om jeg leier på Get-boksen eller laster ned, så er det som regel animerte filmer :p
 
... Og en og annen chick-flink :)
 
Er masse fine barnefilmer, men ser heller en voksenfilm når jeg ikke har små barn. Blir liksom s åmye av det allikevel. ;) Du drar vel ikke alene på kino og ser barnefilmer?
Hehe :p min kjære syntes eg var så barnslig, fordi eg satt og såg bambi aleine :p
 
hmm, sliter litt med å se sammenhengen her, men tar meg en kopp syndig sterk kaffe og håper noen forklarer for meg :p
 
Ha ha ha.. Alt sklir ut... Tror jammen jeg tar meg en kopp kaffe jeg også. :D
 
Jeg gidder ikke :p Angra i hele går! Blir helt utrolig i kropp og sjel :p
 
Blir helt utrolig M? du blant fler her er jo helt utrolig fra før :) Utrolig flott :)
 
Ha ha ha.. Alt sklir ut... Tror jammen jeg tar meg en kopp kaffe jeg også. :D

Høres fornuftig ut :) Her ble det en kvikk lunch til kaffen også.
 
Å, skulle ønske dokke budde her :) eg kan å lage god kaffe, til dei kaffesarte, til dei kaffevandte, til tedrikkerane og til dei rom trur dei ikkje liker kaffe :) dei sistnevnte har berre ikkje drukket mine "lære å drikke kaffe"kaffear :):)
 
Å, skulle ønske dokke budde her :) eg kan å lage god kaffe, til dei kaffesarte, til dei kaffevandte, til tedrikkerane og til dei rom trur dei ikkje liker kaffe :) dei sistnevnte har berre ikkje drukket mine "lære å drikke kaffe"kaffear :):)

Jeg liker sterk kaffe, men det gjør ikke kroppen min :( Men kan jo lage uten koffein da! :)
 
Back
Topp