Kaffe :)

Vi må lokke dem inn hit for å svare på våre tråder. :p
 
Ja... Gleder meg til pappaperm ;);) då skal eg seie til min kjære: du pappapermer... Eg trur du må legge deg snart.. skal opp med ungane i morgon, veit du ;)
Ha ha ha... Det skal jeg også. :p
 
Ja... Gleder meg til pappaperm ;);) då skal eg seie til min kjære: du pappapermer... Eg trur du må legge deg snart.. skal opp med ungane i morgon, veit du ;)
Haha, det blir bra ;)
 
Vi trenger all hjelpen vi kan få! :p
Vi kan kanskje spørre pent om folket kan komme inn pog legge igjen noen kommentarer i dag? De får jo også tittelen vinnere
:)
 
Vi kan kanskje spørre pent om folket kan komme inn pog legge igjen noen kommentarer i dag? De får jo også tittelen vinnere
:)

Slett ikke en dum ide, men om vi når frem? har vel mine tvil.
 
Vi kan kanskje spørre pent om folket kan komme inn pog legge igjen noen kommentarer i dag? De får jo også tittelen vinnere
:)

Tror de har bestemt seg for at de ikke vil være her :p men hadde vært veldig kjekt med litt hjelp!
 
Tror de har bestemt seg for at de ikke vil være her :p men hadde vært veldig kjekt med litt hjelp!

Ja, helt klart! vi får prøve å fri til dem i morgen kanskje? Siste dagen liksom, blir jo det lille ekstra vi kanskje trenger.
 
Legger denne død ;)
 
Back
Topp