Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ingefær te! hjelper på kvalme!!
jeg har også drukket litt buljong...
nå tåler jeg kaffen igjen, og drikker 3-4 kopper i uka.
Jeg koker selv, på fersk ingefær. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare smaken, men det smaker jo ingefær...?Hvor har du fått tak i det??? og hvordan er smaken?
åssen koker du det på fersk ingefer da? gidder du sende oppskrift eller no... fx på PM... sånn at jeg ikke kupper tråden helt her!!!Jeg koker selv, på fersk ingefær. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare smaken, men det smaker jo ingefær...?hmm, ettersmaken er ganske sterk, det er en veldig god te som "river litt" i halsen, hvis man lager den sterk nok. Er også god å blande i honning og/eller melk. Kan også få tak i pulver-te (bare til å blande i vann) i noen innvandrer-butikker og sjapper, vet jeg...
![]()
Bare å kuppeåssen koker du det på fersk ingefer da? gidder du sende oppskrift eller no... fx på PM... sånn at jeg ikke kupper tråden helt her!!!
åssen koker du det på fersk ingefer da? gidder du sende oppskrift eller no... fx på PM... sånn at jeg ikke kupper tråden helt her!!!
Okaj! Deler gjerne!Bare å kuppefint om andre også får tips!
Håper du ikke blir skuffet da...Takk... har skrevet opp fersk ingefær på handlelista til gubben ikveld... så blir spennende å prøve.
J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
-Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor.
give me babydust☆drømmer og håper forsiktig om gull nr4 ☆
Må den lages/drikkes før en er(veldig) kvalm el funker det etter man er blitt kvalm å???Håper du ikke blir skuffet da...![]()
Da kvalmen min var på det værste (jeg har enda ikke måtte kaste opp da...), så drakk jeg den og spiste tørre salte kjeks. Synes at det hjalp en del. Fikk ikke i meg noe særlig annet. Er usikker på om den virker best forebyggende eller behandlende egentlig, men det er kanskje litt individuelt også...? Uansett - det er sunt! Så drikk den både før, under og etter kvalmen du.Må den lages/drikkes før en er(veldig) kvalm el funker det etter man er blitt kvalm å???
J+H=♡29.mai04 - ♡30.09.04 - ♡24.10.05 -
-Tordentroillet☆des'07 - Ulvesessa☆aug'10-
Munin, ørlille englebror☆ventet 15.okt'13,kom som himmelskatt 24.april og satte dype spor.
give me babydust☆drømmer og håper forsiktig om gull nr4 ☆
Oiii! Den var LANG! :ODenne lista over urter man ikke skal spise gjorde meg litt motløs.
http://www.helsekostopplysningen.no/Artikler/Urter-som-ikke-bor-brukes-under-graviditet/?ref=70