Ka hadde du gjort hvis

ORIGINAL: Thothamon..

Utrolig stygt sakt av henne, men nå kjenner du kansje hvordan det føles å få slikt slengt i tryne( husker du la ut en tråd der du sa at ungene på barselgruppen din var stygge!, pluss babyene du så på sykehuset var stygge).
Får håpe hun sier unskyld..

Signerer!

ORIGINAL: Niiitah87

Utrolig stygt sakt av henne, men nå kjenner du kansje hvordan det føles å få slikt slengt i tryne( husker du la ut en tråd der du sa at ungene på barselgruppen din var stygge!, pluss babyene du så på sykehuset var stygge).
Får håpe hun sier unskyld..

Eg har skrevet at eg syns at de andre blei stygge då eg såg de i forhold te min.
Va nettop ein tråd om det her.. va visst ganske så normalt å føla det sånn.
Eg jekk ikkje å sa det te typene deiras liksom.

teide sammenligning.
nei, ikke den tråden som var her hinn dagen jeg mener, jeg mener den tråden som var for mange mnd siden, da du ble nesten halshugget av brukerene her siden du skrev ungene på hs/barsel de var stygge! og du la ut ett dikt tilogmed om samme tema. men er ikke ute etter å krangle med deg, men kansje det var en tankevekker! man sier ikke at andre sine barn er stygge.

Eg vett jo det då.
Men merkeligt at folk ikkje blei halshogd då de skreiv det sama i den andre tråden som va her nå nettop.
Eg har ein tendes te å ble halgshugd her eg, uden at det trenge å vera så stort :)

Hæ?????....er det mulig å si sånt???? Det sier jo mer om ho, utrolig barnslig og stygt å si sånt om et barn [:@]

Jeg syns sønnen din er aldeles nydelig, så ikke bry deg om ho [:)]

ORIGINAL: Niiitah87

någen av kjeresten/mannen din sine nære familiemedlemmer hadde sagt at ongen din va stygge?

Systårå te kjeresten min sa te han at hu syns at ongen min va stygge.. for an e jo neger.. sa hu.

Hu har aldri troffe ongen min eingang, bare sett bilder av han.
Eg har aldri møtt na heller.

Blei heilt paffe eg då han sa det.. glade for at han sa det te meg.
For nå lige eg ikkje hu,.
Jeg hadde blitt lei meg. Så hadde jeg tenkt at slike mennesker som regel har problemer med seg selv,som i det hele tatt kan få seg til å si noe slikt om uskyldige barn. Sønnen din er helt nydelig,forresten.

ORIGINAL: hønselovisa!
ja er jo som regel vår skyld at vi "mobber deg"..du gjør jo aldri no;)

stygt sakt av hu dama uansett

Eg bryte vertfall ikkje regler og sånt någe.
Ingenting galt i å vera ærlige, så lenge det ikkje går direkte på ein person her inne.

Fy søren så simpelt å si noe sånt[:@] For det første må jeg bare få si at jeg synes ungen din er helt nydelig,kjempegrom[;)] Og tror jeg hadde lurt på om denne personen var rasist[>:] Fysj[>:] Hadde blitt forbannet da!

Hørres utroligt frekt sagt ut!!!! Hu kan jo kje værr heilt go [:@][:@][:@]

Gutten din ser kjempeskjønne ut [:)][:)][:)]

Hadde ikke brydd meg en plass...

Du vet jo selv at din unge er søt,for det er han![;)][:)]
Og hun må jo få lov til å synes at din unge ikke er søt, hun har jo ikke sagt det til deg?Så jeg ser seriøst ikke helt problemet..

hadde klikket for meg og ringt ho me en gang men det e jo meg[8D] beste e vel å heve seg over det, så lenge DU vet at ungen din e vakker så hasje det nokke å si ka andre mener, men anyhoooo.. ungen din e herlig[:D] og ho kan dra seg baklengs inn i fuglekassen[8D][;)][:@]

ORIGINAL: Selina

Hadde ikke brydd meg en plass...

Du vet jo selv at din unge er søt,for det er han![;)][:)]
Og hun må jo få lov til å synes at din unge ikke er søt, hun har jo ikke sagt det til deg?Så jeg ser seriøst ikke helt problemet..

Hu sa det te typen min.
Han og e jo glae i ongen min,

Og eg har veldig lyst å vida om någen har någe imo han pga han e "neger".

Back
Topp