Ka hadde du gjort hvis

Niiitah87

Forelsket i forumet
någen av kjeresten/mannen din sine nære familiemedlemmer hadde sagt at ongen din va stygge?

Systårå te kjeresten min sa te han at hu syns at ongen min va stygge.. for an e jo neger.. sa hu.

Hu har aldri troffe ongen min eingang, bare sett bilder av han.
Eg har aldri møtt na heller.

Blei heilt paffe eg då han sa det.. glade for at han sa det te meg.
For nå lige eg ikkje hu,.

hadde alvorlig begynt å lure på hva som feiler ho som kan si noe sånn...?????

ps: syns ungen din ser helt nydelig ut jeg[:)]

han som er såå nydelig..
hadde ringt til hu og lurt på hva hu har imot barnet ditt jeg

ORIGINAL: ~AnnHelen~

kor gammel er hun????

Ikkje heilt sikker.
Men hu har 3 ongår sjøl.. så dette kom fra ett voksent menneske.

For det første,syns jeg synd på henne som syns en unge er stygg pga noe sånt..
For det andre,syns jeg enda mer synd på henne som kan bruke ordet stygg om ungen din,for han er virkelig nydelig !!!!

Hev deg over det og ikke bry deg,for ungen din er ikke stygg en plass!!

Førsta eg tenkte va... SER EG SVARTE UD?

Hu klarte å bruka ett sinnsykt GALE betegnelse på sønnen min vertfall.
Han e jo ikkje afrikaner eingang.. han e halvt afrikaner, dermed ett blandingsbarn.

Nei eg tok det rasistisk eg faktisk. I måden det hadde blitt sagt på.

ORIGINAL: *LiseT*

Har du aldri møtt søstra til mannen din???

Hadde noen i familien sagt det til meg hadde jeg bedt de dratt ett vist sted som begynner på H.....!!!!!

Og nei, han er ikke stygg, han er kjempesøt!

Nei, eg har aldri troffe na.
Og nå har eg ikkje någe særligt lyst heller.
Det hadde blitt sagt under bursdagen hans og mens heile familien va der.
Så de andre hadde jo selvfølgeligt tatt parti me kjeresten min.

Takk takk :)

Blei heilt sjokkerte eg.. aldri hørt at någen har sagt sånn før om han.

ORIGINAL: chantonet

what ???

for det første skulle hu hatt seg en midt på tryne !!!!

og for det andre er jo ungen dødsskjønn ! helt til å spise opp ! seriøst !

ho er nok bare misunnelig.....[8|]

sign. nydelig gutt!

Vett ikkje ka eg hadde sagt, men eg hadde blitt fly forbanna!!

Å gutten din e kjempeskjönne!!! [:)]

ORIGINAL: Malin og Patrick

Vett ikkje ka eg hadde sagt, men eg hadde blitt fly forbanna!!

Å gutten din e kjempeskjönne!!! [:)]

Eg tenke bare at eg ikkje kan ha någe me hu å jørr eg nå.
Ingen smyge sei unna ett sånn førsteinntrykk.

Takk :)

Hadde blitt sinna og regner med at mannen min hadde virkelig latt den kjærringa få høre det om det er hans familie[:@]

Skjønner godt at du ble såra/forbanna, men synes du skal heve deg over det, du vet jo selv at gutten din er helt nydelig. Og dette er jo tydeligvis ikke ei du trenger å omgås noe særlig. Synes det hørtes rasistisk ut jeg. Sånt sier man ikke uansett, om så ungen hadde hatt 3 ører og 2 neser så får man holde sånne meninger for seg selv. Nei, denne dama skal du vel bare være glad du ikke kjenner.[&:]

ORIGINAL: Lillemor1

Skjønner godt at du ble såra/forbanna, men synes du skal heve deg over det, du vet jo selv at gutten din er helt nydelig. Og dette er jo tydeligvis ikke ei du trenger å omgås noe særlig. Synes det hørtes rasistisk ut jeg. Sånt sier man ikke uansett, om så ungen hadde hatt 3 ører og 2 neser så får man holde sånne meninger for seg selv. Nei, denne dama skal du vel bare være glad du ikke kjenner.[&:]

Signerer denne. Vær du den voksne og hev deg over det.

Det sier mye mer om henne, enn om utseendet til din sønn når hun kommer med slike uttaleser[;)]
Det er utrolig lavmål å komme med slike utsagn om barn[:'(]

Utrolig stygt sakt av henne, men nå kjenner du kansje hvordan det føles å få slikt slengt i tryne( husker du la ut en tråd der du sa at ungene på barselgruppen din var stygge!, pluss babyene du så på sykehuset var stygge).
Får håpe hun sier unskyld..

ååååååå fy faen!! jeg hadde seriøst klikka i vinkel!! jeg synest at han er rett og slett til å spise opp!! det er ingenting som er finere enn nå det er blanding synst jeg!! dem er så utrolig fine da

ORIGINAL: Thothamon..

Utrolig stygt sakt av henne, men nå kjenner du kansje hvordan det føles å få slikt slengt i tryne( husker du la ut en tråd der du sa at ungene på barselgruppen din var stygge!, pluss babyene du så på sykehuset var stygge).

Eg har skrevet at eg syns at de andre blei stygge då eg såg de i forhold te min.
Va nettop ein tråd om det her.. va visst ganske så normalt å føla det sånn.
Eg jekk ikkje å sa det te typene deiras liksom.

teide sammenligning.

ORIGINAL: sofiesmamma

ååååååå fy faen!! jeg hadde seriøst klikka i vinkel!! jeg synest at han er rett og slett til å spise opp!! det er ingenting som er finere enn nå det er blanding synst jeg!! dem er så utrolig fine da

Tusen takk for det :)

Eg får alltid mangen kommentarer på han øvealt. han får alltid gratis ting av folk i butikker og sånn som har lyst å spisa han opp.
Så det kom som ett sjokk.
men eg tog det egentligt mest rasistisk, selve setningen :S

ORIGINAL: Niiitah87

ORIGINAL: Thothamon..

Eg har skrevet at eg syns at de andre blei stygge då eg såg de i forhold te min.
Va nettop ein tråd om det her.. va visst ganske så normalt å føla det sånn.
Eg jekk ikkje å sa det te typene deiras liksom.

teide sammenligning.
nei, ikke den tråden som var her hinn dagen jeg mener, jeg mener den tråden som var for mange mnd siden, da du ble nesten halshugget av brukerene her siden du skrev ungene på hs/barsel de var stygge! og du la ut ett dikt tilogmed om samme tema. men er ikke ute etter å krangle med deg, men kansje det var en tankevekker! man sier ikke at andre sine barn er stygge.

Back
Topp