Køsniking..

Nei det kan jeg helt ærlig si jeg ikke gjør. Har ikke samvittighet til det å tror jeg hadde blitt direkte dårlig om jeg gjorde det :-P

Jeg sniker hvis folk ikke følger med på når det er deres tur.
For eksempel når folk står og snakker med noen og glemmer å følge køen.
Kjører ikke bil, så der sniker jeg lite gitt :P
Det er det nærmeste jeg kommer sniking også;) Men den er innafor i mine øyne.
Men den verste snikingen er når du har ventet på heisen på kjøpesenteret i 15 minutter, og små drittunger i store flokker eller gretne gamle folk hopper før deg og vogna inn i heisen!! Har snakket til noen, for å si det sånn!

Nei! Men mannen gjør det innimellom. Hater når vi feks er ute på reise og han sniker i køen på flyplassen når vi skal boarde og jeg må følge etter, fordi han har flybillettene på mobilen sin... :mad:

Nei! Blir så sint på køsnikere- føler flertallet av disse er gamliser. Selv om de er gamle og kanskje føler de har ene foten i graven trenger de ikke å gi opp manérer av den grunn. Arg!
Kjører El-bil, bruker sjeldent kollektivfelt fordi jeg føler jeg sniker da.

Sniker ikke i køen. Derimot så kan jeg nok bjeffe litt på de som sniker i køen på butikken.
Tok meg selv i å bjeffe på en gubbe som sneik forran meg da jeg skulle hente noe fram veska mi under barnevogna..

Ikke med vilje! Er som regel flink å være obs på andre rundt meg og spør om de var først. Hater når folk sniker!

Nei, det gjør jeg ikke. Blir så irritert på folk som står bakerst i køen og buser frem når de åpner ny kasse. Jeg pleier alltid la de som står foran bytte kasse først :-)

Nei, men det forundrer meg hvor mange voksne mennesker som driver med det. :o

Ser det ofte på matbutikken, hvis de åpner en ny kasse. Da kommer ofte en av de som var bakerst i den andre køen, først til den nyåpnede kassen. :o

Nei, men det forundrer meg hvor mange voksne mennesker som driver med det. :o

Ser det ofte på matbutikken, hvis de åpner en ny kasse. Da kommer ofte en av de som var bakerst i den andre køen, først til den nyåpnede kassen. :o

Nja, når de i de andre køene ikke går bort til den nyåpnede kassen så får de jo skylde seg selv. ;) Står jeg sist venter jeg litt for å se om de foran meg flytter seg, men hvis ikke så gjør jeg det.

Nja, når de i de andre køene ikke går bort til den nyåpnede kassen så får de jo skylde seg selv. ;) Står jeg sist venter jeg litt for å se om de foran meg flytter seg, men hvis ikke så gjør jeg det.
Selvsagt enig om folk ikke flytter seg. ;) Men jeg tenker på de som spurter med en gang de ser en medarbeider på vei til kassen. :p

I den situasjonen er det jo nesten lov å snike litt :-P

Nei, jeg sniker ikke i køen.
Prøver noen å snike seg foran meg så forteller jeg pent hvor køen starter. Sniking er ukultur.

Nei jeg sniker ikke. Har jeg god tid så hender det ofte at jeg eller lar noen med noen få tin i handlekurven gå forbi. Ofte lar jeg og biler slippe forbi eller gjennom i et kryss for å lette trafikken :)

Jeg sniker kun der jeg får lov :) Dvs i kollektivfelt med elbil. Jeg vet at mange hater elbileiere for det, men så lenge det er lov, så kommer jeg til å benytte meg av den rettigheten.

Hater folk som sniker!
Men jeg har bod i Kina, så ja jeg kan og snike ;)

Back
Topp