Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Blitt litt da
Ja, har det. Deilig å kjøpe på 50% når han må ha alt til høsten..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blitt litt da
Det tror jeg påJa, har det. Deilig å kjøpe på 50% når han må ha alt til høsten..
Må vel bare vippe han ut av sengen sovende og inn i bilen i morgen tidligÅåh..
Hvertfall ikke soveHva driver han med?
Må vel bare vippe han ut av sengen sovende og inn i bilen i morgen tidlig
Så glad for at jeg tittet innom her, da ble det to Lillelam dresser til frøkna!Har kjøpt regntøy, bambuspysjer, uvdrakt og ulldress (kjøpte igår da, på barnashus 50% på alt det)
Nå har jeg bestilt POP vindfleece jakke og skalljakke. Skal se etter litt ull ogsåog antrekk til 1 års foto
![]()
Så glad for at jeg tittet innom her, da ble det to Lillelam dresser til frøkna!De er så gode!
Men ikke så god kvalitet dessverreSå bra! Har ikke erfaring med dem selv, men ser de er populære![]()
Vi har hatt den tynne i rosa og den var veldig fin! Brukte den mye!Så bra! Har ikke erfaring med dem selv, men ser de er populære![]()
Men ikke så god kvalitet dessverre
Vi har hatt den tynne i rosa og den var veldig fin! Brukte den mye!
Flere i grupper på fb som klagerHmm. Blir spennende å prøve da.. min svigerinne sverger til dem pga god kvalitet..
Flere i grupper på fb som klager
Min svigerinne var også skikkelig misfornøyd
Brukte den noen FP ganger så nupper den masse å det av barn som lå helt stille
Vi brukte vår i 3 mnd og den nuppet ikke noe særlig.Flere i grupper på fb som klager
Min svigerinne var også skikkelig misfornøyd
Brukte den noen FP ganger så nupper den masse å det av barn som lå helt stille
Håper dere blir fornøyd og får brukt den myeSå bra. Håper vår også blir mye brukt![]()
Håper dere blir fornøyd og får brukt den myeVeldig fin i bilen og i vognposen i vogna
![]()
Litt usikker faktiskÅå så kjedelig! Hvilken ull er mest nuppefri? Føler alt nupper fort..
Heldig da tydeligvidVi brukte vår i 3 mnd og den nuppet ikke noe særlig.
Heldig da tydeligvid