Min ønsker seg klær i mange årJentene mine også. Guttungen synes det er helt greit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min ønsker seg klær i mange årJentene mine også. Guttungen synes det er helt greit
God morgenGod morgen![]()
Snart 4 , 7, 13 og snart 18Hvor gamle er de? Mi på 9 blir også glad for klær. Men ikke de i barnehage alder![]()
God morgen
Jeg sitter her og prøver å finne ut om keg er bedre i dag. Og begynner å tvile. Det klør i halsen igjen. Jeg hoster og nyser. Temperaturen var bare 37,3 så det er ikke ille, men egentlig feber har jeg jo ikke hatt. Ikke den hodepinen fra i går kveld, men noe ligger der og murrer.
Jeg er sååååå moden for å bli frisk igjen! Mannen har jo bursdag! Han blir 40 år i dag!
Takk det samme.God morgen
God bedring
Gratulerer til mannen
Ikke min hellerSå bra. Tror omtrent ikke mine har blødd neseblod..
Yr sier det enkelt her Vis vedlegget 302341
Litt annet der ja....
Kaldere neste uke daLitt annet der ja....
God morgenGod morgen![]()
Ta på han pensko med hæl hahaHvordan få Lille U til å vokst 2 cm på ca et døgn?
Eventuelt hvor får jeg tak i platåsko til barn
Han er 98 cm og flere av attraksjonene i Legoland har grense 100 cm
Hvordan få Lille U til å vokst 2 cm på ca et døgn?
Vanlige joggesko bygger jo minste en cm om ikke mer?Hvordan få Lille U til å vokst 2 cm på ca et døgn?
Ta på han pensko med hæl haha
Lær han å stå veldig rett, og ta på caps, så går det nok![]()
Det går nok bra, av min erfaring både med Tusenfryd og Legoland så er målestengene der 1-2 cm lavere enn en det de skal være.Vanlige joggesko bygger jo minste en cm om ikke mer?
Det går nok bra, av min erfaring både med Tusenfryd og Legoland så er målestengene der 1-2 cm lavere enn en det de skal være.
Tenker bare at det vil være ganske kjedelig dersom man står lenge i kø for så å ikke kunne ta.
Det med caps var en god idé
Jøss, trodde Hunderfossen også var beregnet for små barnKjedelig å stå i kø og ikke få være med ja. Kombo av sko og caps gjør nok nytten.
Hmm, lese meg opp på hunderfossen om det blir aktuelt, minstemor her mangler også litt på meteren... Men jeg vet ikke om så mye går på 100 der, egentlig. Basic er 90, hun var under det også i fjor, så gratis men kunne gjøre ca 3 ting...
Ofte kan man måle før man går i køenDet går nok bra, av min erfaring både med Tusenfryd og Legoland så er målestengene der 1-2 cm lavere enn en det de skal være.
Tenker bare at det vil være ganske kjedelig dersom man står lenge i kø for så å ikke kunne ta.
Det med caps var en god idé