Junitråden!

God morgen
God bedring
Gratulerer til mannen
God morgen

Jeg sitter her og prøver å finne ut om keg er bedre i dag. Og begynner å tvile. Det klør i halsen igjen. Jeg hoster og nyser. Temperaturen var bare 37,3 så det er ikke ille, men egentlig feber har jeg jo ikke hatt. Ikke den hodepinen fra i går kveld, men noe ligger der og murrer.

Jeg er sååååå moden for å bli frisk igjen! Mannen har jo bursdag! Han blir 40 år i dag!

Der tuslet mellomste inn på badet. Når hun har tegnet kort til faren kommer de ned og vekker ham med gave og sang. Han sover fakrisk helt reelt.

God mirgen
Klær lagt på plass
Snart tømme koffert , ta en dusj, spise så sykle opp i kiosken å bli der til 18,30 ca...

Hvordan få Lille U til å vokst 2 cm på ca et døgn?
Eventuelt hvor får jeg tak i platåsko til barn :P

Han er 98 cm og flere av attraksjonene i Legoland har grense 100 cm

Ta på han pensko med hæl haha
Lær han å stå veldig rett, og ta på caps, så går det nok :D
Vanlige joggesko bygger jo minste en cm om ikke mer?
Det går nok bra, av min erfaring både med Tusenfryd og Legoland så er målestengene der 1-2 cm lavere enn en det de skal være.
Tenker bare at det vil være ganske kjedelig dersom man står lenge i kø for så å ikke kunne ta.
Det med caps var en god idé

Det går nok bra, av min erfaring både med Tusenfryd og Legoland så er målestengene der 1-2 cm lavere enn en det de skal være.
Tenker bare at det vil være ganske kjedelig dersom man står lenge i kø for så å ikke kunne ta.
Det med caps var en god idé

Kjedelig å stå i kø og ikke få være med ja. Kombo av sko og caps gjør nok nytten.

Hmm, lese meg opp på hunderfossen om det blir aktuelt, minstemor her mangler også litt på meteren... Men jeg vet ikke om så mye går på 100 der, egentlig. Basic er 90, hun var under det også i fjor, så gratis men kunne gjøre ca 3 ting...

Kjedelig å stå i kø og ikke få være med ja. Kombo av sko og caps gjør nok nytten.

Hmm, lese meg opp på hunderfossen om det blir aktuelt, minstemor her mangler også litt på meteren... Men jeg vet ikke om så mye går på 100 der, egentlig. Basic er 90, hun var under det også i fjor, så gratis men kunne gjøre ca 3 ting...
Jøss, trodde Hunderfossen også var beregnet for små barn :rolleyes:

På Tusenfryd er det ikke så mye de kan gjøre når det er under 95 cm heller, men litt.

Problemet med Lille U er at han er litt tøff og kort for alderen så mye han vil ta, men ikke kan.

Var enklere meg frøkna :P

Back
Topp