Junitråden!

Aner ikke selv... har en del i midten av 20 årene å kjøpe til.. og noen barnehage barn..
Hva med bøker? Kom over minbestebok.no her om dagen, der kan man legge til barnet så boken handler om de :)

Har lagt meg, skal sove. Har sovet på dagen også jeg da og regne med å karre meg ober i morgrn. Skravle gjør jeg jo. Må bare huske trådene

Har lagt meg, skal sove. Har sovet på dagen også jeg da og regne med å karre meg ober i morgrn. Skravle gjør jeg jo. Må bare huske trådene

Du er flink :)

Åh, det var kjedelig! Syns de så superkoselige ut! Matboks og drikkeflaske/termos til bhg?

Ja de er kjempe fine! Mormora som kjøpte til dem..
Det gav jeg alle til dåpen, inkludert sekk.. er så vanskelig med barn nå syns jeg. Har jo alt..

Som har lagt meg? Trøtt, og syk
Som har nesten nok innlegg? Skravlehøne
Som kommer over?Skravle høne. Som bruker for mye tid på mobilen.

Ja kommer jo an på hvordan man vinkler det :P flink som klarer det øverste kravet tenkte jeg på. Jeg klarer det egentlig aldri :P

Ja de er kjempe fine! Mormora som kjøpte til dem..
Det gav jeg alle til dåpen, inkludert sekk.. er så vanskelig med barn nå syns jeg. Har jo alt..
Veldig vanskelig med gaver til de små for de har ofte det meste de trenger. Klær syns de kanskje er kjedelig, men foreldre setter nok pris på det.

Veldig vanskelig med gaver til de små for de har ofte det meste de trenger. Klær syns de kanskje er kjedelig, men foreldre setter nok pris på det.

Ja foreldrene setter nok pris på det, men ungene slenger det jo vekk å hiver seg over neste pakke heller... jeg vil være tante kul! Kjøpe gøye gaver :P

Ja foreldrene setter nok pris på det, men ungene slenger det jo vekk å hiver seg over neste pakke heller... jeg vil være tante kul! Kjøpe gøye gaver :p
Hehe ja det er noe med det da :P Du får gruble litt, heldigvis er det lenge til jul!

Back
Topp