Jeg burde også sove, tidligvakt imorgenNei må vel legge seg.. ikke fornøyd med at jeg ligger så dårlig an på innlegg. Men sove må jeg vel likevel..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg burde også sove, tidligvakt imorgenNei må vel legge seg.. ikke fornøyd med at jeg ligger så dårlig an på innlegg. Men sove må jeg vel likevel..

Hva med bøker? Kom over minbestebok.no her om dagen, der kan man legge til barnet så boken handler om deAner ikke selv... har en del i midten av 20 årene å kjøpe til.. og noen barnehage barn..
Jeg burde også sove, tidligvakt imorgen![]()
Har lagt meg, skal sove. Har sovet på dagen også jeg da og regne med å karre meg ober i morgrn. Skravle gjør jeg jo. Må bare huske trådene
Hva med bøker? Kom over minbestebok.no her om dagen, der kan man legge til barnet så boken handler om de![]()
Åh, det var kjedelig! Syns de så superkoselige ut! Matboks og drikkeflaske/termos til bhg?Takk for tips! De har allerede sånn bok![]()
Som har lagt meg? Trøtt, og sykDu er flink![]()
Åh, det var kjedelig! Syns de så superkoselige ut! Matboks og drikkeflaske/termos til bhg?
Som har lagt meg? Trøtt, og syk
Som har nesten nok innlegg? Skravlehøne
Som kommer over?Skravle høne. Som bruker for mye tid på mobilen.
Veldig vanskelig med gaver til de små for de har ofte det meste de trenger. Klær syns de kanskje er kjedelig, men foreldre setter nok pris på det.Ja de er kjempe fine! Mormora som kjøpte til dem..
Det gav jeg alle til dåpen, inkludert sekk.. er så vanskelig med barn nå syns jeg. Har jo alt..
Halv 8Å fydda. Når begynner den? 07?
får sove lengre da Halv 8skal heldigvis på det stedet som ligger 5min unna, og ikke det som ligger 40min unna
får sove lengre da
![]()
Veldig vanskelig med gaver til de små for de har ofte det meste de trenger. Klær syns de kanskje er kjedelig, men foreldre setter nok pris på det.
Men syns de kveld/tidlig er pyton. Og sa ja til kveld lørdag, tidlig søndag, kveld mandag, tidlig tirsdagDet var jo godt!

Men syns de kveld/tidlig er pyton. Og sa ja til kveld lørdag, tidlig søndag, kveld mandag, tidlig tirsdag![]()
JaaaI allverden, det var jo styrete!
ikke helt optimalt, men Jaaaikke helt optimalt, men
Woho, nå hadde jeg nettopp 811 innleggda kan jeg klare det!

Må jo innrømme at jeg har gitt meg godt inn på leketrådene for å få det til daGrattis! Det klarer dujeg har 567, og gitt opp
![]()

Hehe ja det er noe med det daJa foreldrene setter nok pris på det, men ungene slenger det jo vekk å hiver seg over neste pakke heller... jeg vil være tante kul! Kjøpe gøye gaver![]()