~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
HihiHvem trenger vel å være gravid for å gjøre det![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HihiHvem trenger vel å være gravid for å gjøre det![]()

På vei nedover hvis dere kjører e45 var det vel, kjører dere igjennom Aalborg, før tunellen i Nørresundby er Kvickly og ikke så veldig langt unna e45 har du en ok Føtex butikkEtter hva jeg fusker så er det kun Brugsen og Coop "ett eller annet" i Billund foruten den veldig dyrt med ekstremt dårlig utvalg som ligger i Lalandia reservoaret.
Sov godtSovetid !
Blir godt å komme hjem i morgen selv om det blir 6 dager med jobb!
Vi tar E39 - 13 -30 drsom der sier deg noe.På vei nedover hvis dere kjører e45 var det vel, kjører dere igjennom Aalborg, før tunellen i Nørresundby er Kvickly og ikke så veldig langt unna e45 har du en ok Føtex butikk![]()
Ja, skal bli julegaveJulebilder?
Takk det sammeSov godt
Det lurte jeg også påHvem trenger vel å være gravid for å gjøre det![]()

6 dager i strekk?Sovetid !
Blir godt å komme hjem i morgen selv om det blir 6 dager med jobb!
e39 kobles opp til e45 igjennom Aalborg og et stykke nedover.Vi tar E39 - 13 -30 drsom der sier deg noe.
Kan sikkert google litt, ikke som jeg ikke forstår språket
Efter Google Maps kommer vi til å kjøre gjennom Aalborg.e39 kobles opp til e45 igjennom Aalborg og et stykke nedover.
Begge butikker er innen rekkevidde
Uhm kunne godt spise romkugler og hindbærsnitter nå
Jeg er nesten ferdig med dette, neste blir bilde av niesa mi (som skal være ferdig til bursdag i august)Send gjerne bilder underveis![]()
Så utrolig fint det blirJeg er nesten ferdig med dette, neste blir bilde av niesa mi (som skal være ferdig til bursdag i august)![]()
Ja, den ser jegEfter Google Maps kommer vi til å kjøre gjennom Aalborg.
Men så er spørsmålet siden vi skal handle for rett så mange dager så vil det kanskje ikke være en ide å handle i Aalbord siden det fremdeles er et godt stykke til Billund
Jeg syns det bildet er så koseligSå utrolig fint det blir![]()

Hvor lenge bodde du forresten i Danmark?Ja, den ser jeg![]()
6,5 år, vi studerteHvor lenge bodde du forresten i Danmark?
Har alltid følt jeg burde ha tatt et par år der i forbindelse med mine studier, men det ble liksom aldri noe av det.
På den andre siden, hadde jeg gjort det hadde jeg ikke blitt med mannen
Aha.6,5 år, vi studerte![]()
Ja har ofte tenkt den “hva hvis” greia før, men er jo fornøyd med hvordan livet bleHvor lenge bodde du forresten i Danmark?
Har alltid følt jeg burde ha tatt et par år der i forbindelse med mine studier, men det ble liksom aldri noe av det.
På den andre siden, hadde jeg gjort det hadde jeg ikke blitt med mannen