7 år. Hun har blitt utredet, men er rett under kravet.Hvor gammel er hun?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
7 år. Hun har blitt utredet, men er rett under kravet.Hvor gammel er hun?
Tror det har sammenheng med mat og magevondt at han sliter med søvn. Vi har kuttet melk for en stund siden, da ble det bedre. Så måtte vi få i han kalsium og begynte derfor med havremelk for noen dager siden og da var søvnen helt umulig igjen..
Dette er dagen for å få opp rar reklame på FB.
Har nesten ikke vært inne men har kommet over begge disse 2 i dag
Vis vedlegget 302195 Vis vedlegget 302196

Nei. Mer det ar han har jobbet dom en gal med store mengder tidsfrister og stress over ørene og ikke har tid til å tenke på bursdag som han uansett ikke pleier å ville gjøre så mye utavUff så kjedelig.
Leste innlegget ditt før i dag, hva i alle dager er det som går av han, virker nesten som om han går rundt og gruer seg til å fylle 40 og unngår alt for å unngå å prate om det
TydeligvisOoook
De sier at reklamen har sammen med hva man sjekker på nettet da.....
Men seriøst, tar folk virkelig avtrykk av barns rumper?
Mm, jeg burde ha booket noe tidligere.Så kjedelug
Sjekket for reflux? Eventuelt stramt tungebånd? Så fælt å måtte ha det sånn
Hvordan takler dere foreldre dette?
Skravletråd for Juni!
Venter spent på Junibarnet mitt.
Det er også en god grunn, ja.Nei. Mer det ar han har jobbet dom en gal med store mengder tidsfrister og stress over ørene og ikke har tid til å tenke på bursdag som han uansett ikke pleier å ville gjøre så mye utav
7 år. Hun har blitt utredet, men er rett under kravet.
Siterte feil innleggÅå.. kanskje bare litt umoden også, en del som er det. Så kommer evnen til å sitte stille etterhvert![]()
Så deilig, her har det vært fantastisk vær i hele dagEndelig litt bra vær![]()
Åå.. kanskje bare litt umoden også, en del som er det. Så kommer evnen til å sitte stille etterhvert![]()
Det er vanskelig når dem kanskje har vondt
elste her hadde melkeproteinallergi og reflux, sov dårlig
Det blir bedre![]()
Hun sitter stille, men begynner å prate om akt og ingenting og mangler impulskontroll på en del ting etc. Ting ble mye bedre da hun begynte på skolen, men hun skal uansett få ppt fra høsten.
Frøkna min som også er 7 år er også veldig umoden, og ligger etter i det meste på skolen![]()
Hu er så finLykke til, kos deg masse![]()
Tja, han regner med å kanskje kunne fra på ferie neste helg-ish, men med pc og jobbe en del mer enn jeg finner helt forenelig med ferie hos hans foreldre men jeg må legge tilrette for at ungene får besøke besteforeldre så jeg gjør det jeg klarer.Det er også en god grunn, ja.
Håper det snart bedrer seg for han
Så deilig, her har det vært fantastisk vær i hele dag![]()