Junitråden!

Tror det har sammenheng med mat og magevondt at han sliter med søvn. Vi har kuttet melk for en stund siden, da ble det bedre. Så måtte vi få i han kalsium og begynte derfor med havremelk for noen dager siden og da var søvnen helt umulig igjen..

Sjekket for reflux? Eventuelt stramt tungebånd? Så fælt å måtte ha det sånn :(
Hvordan takler dere foreldre dette?

Uff så kjedelig.
Leste innlegget ditt før i dag, hva i alle dager er det som går av han, virker nesten som om han går rundt og gruer seg til å fylle 40 og unngår alt for å unngå å prate om det
Nei. Mer det ar han har jobbet dom en gal med store mengder tidsfrister og stress over ørene og ikke har tid til å tenke på bursdag som han uansett ikke pleier å ville gjøre så mye utav

Ooook :hilarious:
De sier at reklamen har sammen med hva man sjekker på nettet da..... :p
Men seriøst, tar folk virkelig avtrykk av barns rumper?
Tydeligvis :P
Jeg har ingen villeste anelse om hva jeg kan ha søkt på for å få opp den der :P

Sjekket for reflux? Eventuelt stramt tungebånd? Så fælt å måtte ha det sånn :(
Hvordan takler dere foreldre dette?

Ja, han har ingen av delene.. må være noe matallergi/intoleranse tror jeg..

Vi har en «skift ordning» jeg har barna alene i to uker mens mannen er på jobb, han jobber jo, men sover også hele natten sammenhengende.. så når han er hjemme i to uker står jeg fritt til å legge meg på ett annet rom for å ta igjen litt søvn. På den måten styrkes relasjonen mellom far og barn, og jeg får hvilt meg til de neste to ukene alene. Så alt i alt går det bra :)

Åå.. kanskje bare litt umoden også, en del som er det. Så kommer evnen til å sitte stille etterhvert :)

Hun sitter stille, men begynner å prate om akt og ingenting og mangler impulskontroll på en del ting etc. Ting ble mye bedre da hun begynte på skolen, men hun skal uansett få ppt fra høsten.

Hun sitter stille, men begynner å prate om akt og ingenting og mangler impulskontroll på en del ting etc. Ting ble mye bedre da hun begynte på skolen, men hun skal uansett få ppt fra høsten.

Så bra ppt skal inn hvis det er utfordringer :)

Det er også en god grunn, ja.
Håper det snart bedrer seg for han
Tja, han regner med å kanskje kunne fra på ferie neste helg-ish, men med pc og jobbe en del mer enn jeg finner helt forenelig med ferie hos hans foreldre men jeg må legge tilrette for at ungene får besøke besteforeldre så jeg gjør det jeg klarer.

Back
Topp