Junitråden!

Jeg syns de burde gitt seg etter 7eren, var en fin avslutning som jeg slo meg til ro med:p
Ikke sett 8eren, og ikke skal jeg se 9eren. Savner det ordentlig bilmiljøet de hadde, ikke all den action som står på :p

Veldig enig med deg, men jeg kan ikke la dem være usett så lenge filmene finnes :P

Til Lalandia.
Pleier å bestille dit sent siden prisene dumpes like før, var rundt 4.000 billigere nå enn for 1,5 uker siden på samme datoer.
Men dersom man gjør det må man være litt fleksibel på dato med +/- 3 dager
Veldig mye å spare med andre ord

Jeg syns de burde gitt seg etter 7eren, var en fin avslutning som jeg slo meg til ro med:p
Ikke sett 8eren, og ikke skal jeg se 9eren. Savner det ordentlig bilmiljøet de hadde, ikke all den action som står på :p

Såg når dei hadde tanks etter seg :D

Kjekt å lese med eldste, men hun sliter virkelig med å konsentrere seg. Lurer på om det blir diagnose på henne etter hvert <3

Og alt er prøvd og alter sjekket?

Tror det har sammenheng med mat og magevondt at han sliter med søvn. Vi har kuttet melk for en stund siden, da ble det bedre. Så måtte vi få i han kalsium og begynte derfor med havremelk for noen dager siden og da var søvnen helt umulig igjen..

Dette er dagen for å få opp rar reklame på FB.
Har nesten ikke vært inne men har kommet over begge disse 2 i dag :p
20190627_145959.jpg 20190627_211952.jpg

Heia Norge
Snart leggetid, en tur på fredagsmarked i morgen så avslutning på fotballskolen.
Så blir det trampolineparken på kvelden

Crap. Jeg hadde planlagt glampingtelt på roligheden i forkant av vårt opphold i kardemommeby, men grunnet den samme mangelen på kommunikasjon med mannen som omtalt tidligere i dag, har jeg ikke bestilt. Nå er det utsolgt. Kun ledig dropin telt og campingvogn. Det har vi jo ikke. Vi skulle leie noe. Jeg må finne noe annet. Blæ, det var det jeg likte best av de få valgene som er tilgjengelig for en natt, ikke en uke, i juli

Tror det har sammenheng med mat og magevondt at han sliter med søvn. Vi har kuttet melk for en stund siden, da ble det bedre. Så måtte vi få i han kalsium og begynte derfor med havremelk for noen dager siden og da var søvnen helt umulig igjen..

Det er vanskelig når dem kanskje har vondt :(
elste her hadde melkeproteinallergi og reflux, sov dårlig :(
Det blir bedre ❤️

Crap. Jeg hadde planlagt glampingtelt på roligheden i forkant av vårt opphold i kardemommeby, men grunnet den samme mangelen på kommunikasjon med mannen som omtalt tidligere i dag, har jeg ikke bestilt. Nå er det utsolgt. Kun ledig dropin telt og campingvogn. Det har vi jo ikke. Vi skulle leie noe. Jeg må finne noe annet. Blæ, det var det jeg likte best av de få valgene som er tilgjengelig for en natt, ikke en uke, i juli
Uff så kjedelig.
Leste innlegget ditt før i dag, hva i alle dager er det som går av han, virker nesten som om han går rundt og gruer seg til å fylle 40 og unngår alt for å unngå å prate om det

Så kjedelug

Back
Topp