Junitråden!

Så mye man skulle gjort da... hagen gror igjen, men skulle egentlig gjort litt inne også.. fint vær, vil egentlig sole meg.. ikke lett med en 1 åring... hva gjør dere idag?
Sitter på jobb jeg også, prøver å få unna det som skulle vært gjort før jeg tar ferie om 1,5 arbeidsdag. Mentalt veldig, veldig klar. Prakrisk sett litt igjen på to do lista enda.

Sitter på jobb jeg også, prøver å få unna det som skulle vært gjort før jeg tar ferie om 1,5 arbeidsdag. Mentalt veldig, veldig klar. Prakrisk sett litt igjen på to do lista enda.

Uff ja. Syns alltid de siste arbeidsdagene er drøye.. spesielt i finvær..

Så mye man skulle gjort da... hagen gror igjen, men skulle egentlig gjort litt inne også.. fint vær, vil egentlig sole meg.. ikke lett med en 1 åring... hva gjør dere idag?
Jobb i hagen og sole seg litt samtidig? :)
Her har jeg satt barna i sving, dem rydder rommene sine :)
Vi må gå igjennom klær og se hvad nytt dem trenger før de reiser på ferie

Her gror hagen bak huset igjen :sorry: vi må få fjernet mye ugress, så hekken får plass til å vokse, og det blir en kjempejobb :nailbiting:

Jobb i hagen og sole seg litt samtidig? :)
Her har jeg satt barna i sving, dem rydder rommene sine :)
Vi må gå igjennom klær og se hvad nytt dem trenger før de reiser på ferie

Ja skulle gjerne gjort det.. men må følge den 1åringeb med haukeblikk.. så får ikke gjort noe... ikke vil han sove heller..

Skikkelig giddesløs, matlei, slapp og sur i dag. Men nå kommer svigermor snart, og da skal vi ut på tur.

Her gror hagen bak huset igjen :sorry: vi må få fjernet mye ugress, så hekken får plass til å vokse, og det blir en kjempejobb :nailbiting:

Kjempe jobb her også... hvert år... gror så sinnsykt fort..

Kjempe jobb her også... hvert år... gror så sinnsykt fort..
Jeg vet :arghh:
Så har jeg en snørrete og ikke helt fornøyd gutt her..og veldig med tøy å brette, håper på at han sovner greit idag så jeg kan brette tøy:p

Hva har du inne som må gjøres? :)

Back
Topp