Junitråden!

Jeg har så lyst til å kaste ut mann og barn i et par dager når mannen har ferie! Men han vil ikke være hos mine foreldre (lite for han å holde på med der) og vi bør ikke bruke penger egentlig. Skal jo snart på ferietur :D
Men jeg trenger altså litt tid alene. Mer enn bare å levere ungene på ettermiddagen den ene dagen, bruke resten av dagen på å rydde og spise og ellers annet som jeg pleier å gjøre, for så å ha litt tid tidlig på dagen før vi henter ungene igjen. Jeg vil ha fri! Legge meg når jeg vil, stå opp når jeg vil, rydde når jeg vil, ikke bare være fornuftig. Vi får se hva vi får til. Mannen foreslo at jeg kunne ta en tur til mine foreldre eller ei venninne, men det er alltid jeg som drar jo! Med ungene, så å dra uten hadde vært noe nytt, men jeg vil ikke være hjemme hos mine foreldre på husmorferie :p Ser dem jo ofte, så det er jo ikke sånn at det blir ferie heller. Og venninna mi har ikke egentlig et gjesterom. Så da hadde det måttet bli hotell. Og da har vi pengene igjen da.
Tid alene er magisk:D håper du får det til!

Ja, om jeg bare fikk ham opp av stress-bobla nok til å si ja så! Han har jo søren meg snakket om å ta oss en tur til høsten. Kan vi ikke sikre at det skjer ved å "offentliggjøre" at det er vår gave til hverandre da? Så øker det sjansen for at det skjer i år, og ikke om 7 år...
Høres fornuftig ut:) han må jo synes at det er en flott ide!

Back
Topp