Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er dere sammen med mange?Trøtt.no
Neste år tenker jeg det blir ferie alene
Klarer du å sitte stille i 2 timer?!Jepp.
Den maser dersom jeg har sittet stille en time, så etter 2 timer og deretter gir den opp
Mangler noen tråder jegMangler både innlegg og tråder ser jeg
Tid alene er magiskJeg har så lyst til å kaste ut mann og barn i et par dager når mannen har ferie! Men han vil ikke være hos mine foreldre (lite for han å holde på med der) og vi bør ikke bruke penger egentlig. Skal jo snart på ferietur
Men jeg trenger altså litt tid alene. Mer enn bare å levere ungene på ettermiddagen den ene dagen, bruke resten av dagen på å rydde og spise og ellers annet som jeg pleier å gjøre, for så å ha litt tid tidlig på dagen før vi henter ungene igjen. Jeg vil ha fri! Legge meg når jeg vil, stå opp når jeg vil, rydde når jeg vil, ikke bare være fornuftig. Vi får se hva vi får til. Mannen foreslo at jeg kunne ta en tur til mine foreldre eller ei venninne, men det er alltid jeg som drar jo! Med ungene, så å dra uten hadde vært noe nytt, men jeg vil ikke være hjemme hos mine foreldre på husmorferieSer dem jo ofte, så det er jo ikke sånn at det blir ferie heller. Og venninna mi har ikke egentlig et gjesterom. Så da hadde det måttet bli hotell. Og da har vi pengene igjen da.
NeiEr dere sammen med mange?![]()
Mangler mangeMangler noen tråder jeg![]()
Hvor mange mangler du?Nja.
Trådene klarer jeg, men innlegg må jeg jobbe med
Uff daSnart kan jeg vel si god morgen? Det straffet seg å sove på ettermiddagen i går. Søvnløs i natt, vært mer eller mindre våken de siste to timene.
Skikkelig mormor-ferie da3 uker.
Skikkelig mormor-ferie da![]()
Så deilig daFikk sove veldig lenge i dag. Veldig avbrutt søvn, men godt likevel.
Høres deilig utLigger på stranda å nyter sola
Så spennendeDa har frøkna fått sin første time hos tannpleier, 11.juli![]()
Høres fornuftig utJa, om jeg bare fikk ham opp av stress-bobla nok til å si ja så! Han har jo søren meg snakket om å ta oss en tur til høsten. Kan vi ikke sikre at det skjer ved å "offentliggjøre" at det er vår gave til hverandre da? Så øker det sjansen for at det skjer i år, og ikke om 7 år...
Hvorfor tok du?Har gjort det. Gikk ganske greit, minus all luft dei blåste innFikk ganske solide doser smertelindring, i flere omganger.
KoloskopiWhy?
Hvorfor tok du?evt snakk om beroligende her bare , men det velger jeg evt selv .