Junitråden!

God morgen.

Våknet uten barn i huset, kysset mannen som ville sove en halvtime til og ønsket ham en god dag, sløva litt på badet for jeg begynte å dille med hayday, dumt valg. Laga matpakke og dro på jobb og sitter her alene.

Har ryddet i epost som ble litt rot etter at systemene gikk ned i går litt etter 14, og må skal jeg lage meg frokost og sende ut de siste 8 rapport-mailene jeg hadde igjen da vi mistet kontakt med omverdenen.
Ha enfin dag

Skulle egentlig til legen pga mistanke om bihulebetennelse igjen. Men så endret gyn timen til UL til idag og jeg rekker ikke legen mtp at de sikkert er forsinket og det er langt å kjøre. Så får lide meg gjennom et døgn til. De var underbemannet pga ferie så de gjør jo så godt de kan. Og babyen min går foran meg selv.. alikevel er jeg litt lei, etter en lang våkenatt med frøkna og. Så nå skal jeg hvile litt.

Skulle egentlig til legen pga mistanke om bihulebetennelse igjen. Men så endret gyn timen til UL til idag og jeg rekker ikke legen mtp at de sikkert er forsinket og det er langt å kjøre. Så får lide meg gjennom et døgn til. De var underbemannet pga ferie så de gjør jo så godt de kan. Og babyen min går foran meg selv.. alikevel er jeg litt lei, etter en lang våkenatt med frøkna og. Så nå skal jeg hvile litt.
God bedrinh

Jeg tror jeg har begynt å få det samme (hadde det for et par mnd siden), det er pyton :sorry:

Lykke til på ul idag :happy:

Jeg tror jeg har begynt å få det samme (hadde det for et par mnd siden), det er pyton :sorry:

Lykke til på ul idag :happy:
Ja fysj. Hadde det for en mnd siden.. er noe dritt :sour:
Takk! Rimelig nervøs nå..

Jeg gikk med konstant skallebank da jeg hadde det, gøy å være alene med ungene da :rolleyes:

Forstår at du er nervøs, men det har ikke kommet noe særlig mer brunt i det siste? :Heartred
Ikke sant. Jeg klarer ikke bøye meg på gulvet for å ta opp noe..:blackeye: hjelper lite med våkenatt og skrik på frøkna for å si det sånn. Skikkelig dårlig mamma idag ja!:arghh:
Nja, igår var det ikke noe men et bittelitt idag. Så jeg blir ikke helt klok. Håper hematomet har minket, at de siste halvannen uken med de mengdene har vært godt for noe!:angelic: at risiko for SA er mindre..

Ikke sant. Jeg klarer ikke bøye meg på gulvet for å ta opp noe..:blackeye: hjelper lite med våkenatt og skrik på frøkna for å si det sånn. Skikkelig dårlig mamma idag ja!:arghh:
Nja, igår var det ikke noe men et bittelitt idag. Så jeg blir ikke helt klok. Håper hematomet har minket, at de siste halvannen uken med de mengdene har vært godt for noe!:angelic: at risiko for SA er mindre..
Frøkna har vært hjemme igår og idag fra bhg, men det er nesten enklere enn å ha M alene hjemme når formen er som den er :hilarious:

Men ja, kjenner til det å ikke strekke til som mamma alltid:sorry: vi gjør da vårt beste uansett! :Heartred

Jeg krysser fingrene, sikker på at alt er fint med lille:Heartred når har du time?

Takk det samme. Lite pustepause innom bare, frokost spist og jobba en god del, og klokka er enda ikke mer enn halv ni, jeg har en vane med å egentlig ikke komme før denne tiden jeg.

Jeg har full dag når klokka er ca 14 så vi får se hva jeg bestemmer meg for ang å gå for dagen, men det blir ikke sent i alle fall.
Liten pause på meg nå :) ferdig før 14 :)

Trøtt jeg.

Vel hjemme med ungene, lagd og spist middag, sovna litt på senga..

Skal rydde til så lillemor får leke med playdogh, så får jeg sette på ei maskin med klær og gjøre noe annet lurt i huset før jeg skal legge unger. Sove er ikke den ideelle løsningen på særlig mye.

Aner ikke når mannen kommer hjem, baserer meg på meg og ungene

Back
Topp