Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Hjemme!!
Ligger på sofaen med babyen i armene.
Gratulerer med babyen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hjemme!!
HahaJeg barberte meg under armene i dag for første gang på leeenge. Jeg er kronisk glemsk, og først nå har jeg fått tak i ny barberhøvel. Det var helt himmelsk! Jeg føler meg så ren nå
Så vet dere det![]()
Greit å ha det i hus jaÅ oppdage fredag etter stengetid at oi da, det går tomt for movicol på søndag, er litt upraktisk når ungen skal levers mandag morgen og hentes tirsdag ettermiddag, og atså ikke kan få med seg de to posene movicol hun trenger. For resepten er tom, så jeg kan ikke hente lørdag.
Jeg må mao ringe legen mandag morgen. og da er resepten klar utpå ettermiddagen, ulempen er at da er jeg på sommeraslutning med jobb, så.. kan min far hente det? Jada, gitt at han har ed fullmakt på eget skjema og (kopi av) legitimasjonen min.
Så mandag morgen leverer jeg jenta og passet mitt, og fyller ut skjemaet mamma har hentet, og så ringer jeg legen og bestiller ny resept. Og innser at derved har det gått to år på medisin og et år siden sist vi var hos lege. Det er visstnok ikke noe galt med henne, hun bare blir/er forstoppet, Så det fungerer fint med 2 poser movicol jr og blir hardt på 1 og stopper opp uten. Så da må hun gå på det. Får huksepå å forberede pappa på at det koster en drøy hundreapp for en boks, jeg kan vippse over det det koster. For dette er ikke blå respt. Det får man ikke for bare forstoppet. Det må være en grunn til det da.
Fantastisk følelse å komme hjemHjemme!!

Oi, så flink han erKan jeg skryte litt av Lille U?
Han fant ut før i dag at han skulle lage trehjulssykkel av pluss-pluss
Vis vedlegget 301723
Sov godtDa er det enda en tidlig natt...håper dere får en fin kveldnighty night for min del da
![]()
Så deiligHjemme!!
Bare bra, nyter ferieIm back!
Blitt lite forumtid når vi har vært på ferie, men nå er jeg her igjen på ordentlig!
Hvordan har dere det?![]()
Det du har klart og fortsatt klarer, er fantastisk imponerende!Er det lov å være litt personlig her inne (og ja, jeg vet dette er et offentlig forum)?
I mai 2016 begynte jeg prosjektet en ny og bedre Musemor, på på det tidspunktet veide jeg over 100 kg (hjelp!!!!!).
Mange forestillinger har falt i løpet av den perioden.
En av dem er hva jeg kan og ikke kan gjøre med min veldig ødelagte rygg.
Husker en av de siste kontrollene jeg hadde på sykehuset år etter siste operasjon, jeg var mye bedre enn det de noen gang hadde drømt om at jeg noen gang kunne bli.
De siste 3 årene har jeg gjort ting de selv ikke trodde jeg kunne gjøre den gang, jeg har klart å lære å løpe, og det langt.
Selv om jeg ikke trener styrke har jeg bestemt meg for at ingenting med denne kroppen skal stoppe meg uten at jeg har prøvd først og klart å løfte mer enn jeg trodde jeg noen gang ville klare.
Selv om det er fryktelig lenge siden, og jeg bare vare et barn, skulle ønske jeg kunne møte han legen som var ansvarlig for operasjonene av meg for å gi han en stor takk
Høres vakker ut!Våres er gammel, stor og overgrodda work in progress
Plutselig dukker han opp!Nei var ikkje det gittEg hadde no sagt det ikkje kom til og bli oss uansett frå før. Nei sette meg tilbake på gjerdet eg, kan fint vere singel eg
![]()
Jeg kan skravle for deg om du lager tråder for meg??Har veldig, veldig lyst til å være med i trekningen på topp premien, men bare en uke igjen av juni og ingen aning hvordan jeg skal klare skravlekravet..
Synd den går så fortSå deilig!Vi også!
Synd den går så fort
Gikk ikke helt etter planen. Jeg bestilte movicol junior. Og legen skrev ut movicol. Voksne. 100 poser som er dobbel dose av de hun bruker. Som hun ikke liker smaken av.Greit å ha det i hus jabra det fungerer bra for henne.
Jupp samme herJa.. alt for fort.. Men skal nyte den mens den er her![]()
Jupp samme her
Noen dager igjen før litt jobbing så ferie igjen og så blir jeg sykemeldt.. så det blir nok lenge hjemme