Junitråden!

Sommerruter ja...

Sånnsett glad jeg kjører.

Skal levere ungene hos mine foreldre og så på jobb, med sommeravslutning og sikkert hjem en gang etter ti som vel er siste buss utenom sommertid i alle fall, og kjører en kollega hjem antar jeg, pleier det.
Kos deg

Og vi er igang med rapportene.

Vi er to som jobber og 9 av 35 rapporter er pr nå tatt ut og kommetert, vi kommer nok i mål, det er sommeravslutning på jobb i dag så vi kan ikke sitte lenger enn at vi rekker bli med på det

Prøver å manne meg opp før tur. Om jeg kommer meg ut kjapt så kommer jeg tilbake kjapt og.

Skikkelig kjedelig :(
Hvor mange skritt endte du opp med?
Hadde jeg gått de siste 40 minuttene jeg hadde igjen hadde jeg hatt en 7.000-7.500 flere, og planen var å ta en liten tur på kvelden for å komme oppi 50.000 skritt på en dag. Er nå på "bare" rett over 40.000 skritt.
Fikk fryktelig vondt i den ene foten.
Mannen og ungene kjørte fra hytta og var der samtidig som meg så satt på med dem de siste kilometrene

Så koselig.
Hvordan har det gått med deg?
Er psykisk og fysisk utmattet så fått beskjed om å ta det helt med ro utenom trilleturer og benøvelser og etterhvert fysio når jeg får time. Ringer imorgen og hører om når jeg kan få time. Har hjemmesykepleier for sårbehandling og bandasjebytte.
Helsesøster kommer imorgen for å veie. Så nå skal jeg bare fokusere på meg og baby egentlig.
Men merker jeg er ekstremt sliten. Glad jeg har en flott mann. Må bruke de neste ukene på å bli bedre og komme meg.

Nye episoder av keeping up with the kardashians :D

Hadde jeg gått de siste 40 minuttene jeg hadde igjen hadde jeg hatt en 7.000-7.500 flere, og planen var å ta en liten tur på kvelden for å komme oppi 50.000 skritt på en dag. Er nå på "bare" rett over 40.000 skritt.
Fikk fryktelig vondt i den ene foten.
Mannen og ungene kjørte fra hytta og var der samtidig som meg så satt på med dem de siste kilometrene

Kjedelig, men sånn er det innimellom.

Back
Topp