Godt det daFår heldigvis til å sove tidligså jeg har fått mange nok timer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt det daFår heldigvis til å sove tidligså jeg har fått mange nok timer
Kos degSommerruter ja...
Sånnsett glad jeg kjører.
Skal levere ungene hos mine foreldre og så på jobb, med sommeravslutning og sikkert hjem en gang etter ti som vel er siste buss utenom sommertid i alle fall, og kjører en kollega hjem antar jeg, pleier det.
Ja sommerruter er ikke noe gøy...
Da er det enda en tidlig natt...håper dere får en fin kveldnighty night for min del da
![]()
Eller så kan du trene lenger..Prøver å manne meg opp før tur. Om jeg kommer meg ut kjapt så kommer jeg tilbake kjapt og.
Eller så kan du trene lenger..
Det er jo supertDet skal jeg uansett. En tur på ca 1 1/2 time og deretter styrke![]()
Det er jo supert
Jeg måtte dessverre bryte turen i dag etter 4 timer![]()
Hadde jeg gått de siste 40 minuttene jeg hadde igjen hadde jeg hatt en 7.000-7.500 flere, og planen var å ta en liten tur på kvelden for å komme oppi 50.000 skritt på en dag. Er nå på "bare" rett over 40.000 skritt.Skikkelig kjedelig
Hvor mange skritt endte du opp med?
Så koselig.Hjemme!!
Ligger på sofaen med babyen i armene.
Er psykisk og fysisk utmattet så fått beskjed om å ta det helt med ro utenom trilleturer og benøvelser og etterhvert fysio når jeg får time. Ringer imorgen og hører om når jeg kan få time. Har hjemmesykepleier for sårbehandling og bandasjebytte.Så koselig.
Hvordan har det gått med deg?
Hadde jeg gått de siste 40 minuttene jeg hadde igjen hadde jeg hatt en 7.000-7.500 flere, og planen var å ta en liten tur på kvelden for å komme oppi 50.000 skritt på en dag. Er nå på "bare" rett over 40.000 skritt.
Fikk fryktelig vondt i den ene foten.
Mannen og ungene kjørte fra hytta og var der samtidig som meg så satt på med dem de siste kilometrene
Hjemme!!
Ligger på sofaen med babyen i armene.