Jeg tåler littElsker scary sh*t![]()
Men action, blod og sånt er greit
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tåler littElsker scary sh*t![]()
Kos dere masse!!På plass i Spania
Flyet var 2,5 t forsinket så det ble en sen kveld
Da tar du det igjen ved 50.000God morgen!og pokker! Jeg har passet 40.000 innlegg, også glemt å jeg å følge med på telleren...
Jaja.
Men hva sier dere damer, skal vi prøve å få opp tempoet og skravla både i skravletråden og på forumet? Det er så stille her. Og det er bare 9 dager igjen av juni..
Hvor blir det av sommeren forresten?
Gratulerer så myeGod morgen.
I dag har jeg og min mann vært kjærester i 18 år, det er 13 år siden vi feiret femårsdagen vår. Jeg hadde laget tre retters middag og vi hadde kjøpt gaver til hverandre. Eller, jeg hadde kjøpt ham klokke han hadde... vel, ikke egentlig kjøpt en gave, som han sa. Han gikk ned på kne og fridde. 21-06-06 står det i ringen jeg har på meg. På søndag har vi vært gift i 12 år. Silkebryllup.
Koselig at du titter innom fra ferieDe andre sover så da blir det litt forumtid pp meg.
Litt usikker på hva dagen bringer
Håper på kjapp bedring for degVet ikke enda. Men blodprøvene går riktig veien, endelig. Men typisk meg å få en infeksjon som gjør at jeg ikke kan sitte. Så målene mine er veldig små for tiden: å kunne sitte uten smerter
Å kunne ligge på ryggen uten smerter.
Ja da, var bedre allerede dagen etter og kom meg på jobbUff dahåper formen er bedre??
Smågodt , surt og sjokoladeKos deg masse.
Hvilken type snop?
Håper du har fått svar?JA, bare litt sånn småfrustrerende at svigerfar ikke har svart på om de kan komme, eller om jeg burde flytte det til uken etter. Fristende å bare kjøre på egentlig. Vi får se.
Da har jeg startet opp kokken som skal lage maten til mannen og meg i kveld.
Vi vil får lammekotletter, asparges og sellerirot grateng i kveld![]()
Lager det på samme måte som gratinerte poteter, bare med sellerirot istedenfor.Oooh, sellerirot grateng høres spennende ut. Oppskrift?
Lager det på samme måte som gratinerte poteter, bare med sellerirot istedenfor.
Mer lavkarbo-vennlig
JaEr gratinerte poteter det samme som fløtegratinerte poteter?
Ikke kommet helt i gang med vår hage, men liker det godtFlere som driver med hage??? elsker å jobbe i hagen, men kroppen er sliten![]()
Ikke noe å spare på neiEg er ikkje lei meg neiKva skal eg med ein dust som vil kontrollere meg?
![]()
Det er faktisk utrolig godt.Kult, da kan jeg prøve det. Jeg liker selleri![]()
Jeg pleier å lage fløtegratinerte poteter med masse hvitløk i. Digg. Jeg vil tro at hvitløk passer godt med sellerirot også.Det er faktisk utrolig godt.
Syns det er bedre enn fløtegratinerte poteter..