Junitråden!

God morgen! :D og pokker! Jeg har passet 40.000 innlegg, også glemt å jeg å følge med på telleren...

Jaja.

Men hva sier dere damer, skal vi prøve å få opp tempoet og skravla både i skravletråden og på forumet? Det er så stille her. Og det er bare 9 dager igjen av juni..

Hvor blir det av sommeren forresten?
Da tar du det igjen ved 50.000:D

Hektiske dager nå i juni for meg...:( 2 bursdagsbarn, svigermor på besøk og ingen ferie før om 14 dager..:)

God morgen.

I dag har jeg og min mann vært kjærester i 18 år, det er 13 år siden vi feiret femårsdagen vår. Jeg hadde laget tre retters middag og vi hadde kjøpt gaver til hverandre. Eller, jeg hadde kjøpt ham klokke han hadde... vel, ikke egentlig kjøpt en gave, som han sa. Han gikk ned på kne og fridde. 21-06-06 står det i ringen jeg har på meg. På søndag har vi vært gift i 12 år. Silkebryllup.
Gratulerer så mye:D hurra for kjærligheten❤️

Vet ikke enda. Men blodprøvene går riktig veien, endelig. Men typisk meg å få en infeksjon som gjør at jeg ikke kan sitte. Så målene mine er veldig små for tiden: å kunne sitte uten smerter
Å kunne ligge på ryggen uten smerter.
Håper på kjapp bedring for deg❤️

JA, bare litt sånn småfrustrerende at svigerfar ikke har svart på om de kan komme, eller om jeg burde flytte det til uken etter. Fristende å bare kjøre på egentlig. Vi får se.
Håper du har fått svar?:)

Back
Topp