Junitråden!

Tid for natta.. Hatt en koselig kveld med kjæresten min. Han satte på en film på kjøkkenet for å vaske opp men jeg ble stående å se så han satte det på på tv i stedet

Satt i armkroken hans og så film og det har ikke skjedd så ofte i det siste.

Helt fin avslutning på kjærestedagen vår.

Ja, for 21.6 er kjærestedagen vår. 21.6.01 ble.i offisielt kjærester.
21.6.06 fridde han så det er også forlovelsesdagen vår.

Tid for natta.. Hatt en koselig kveld med kjæresten min. Han satte på en film på kjøkkenet for å vaske opp men jeg ble stående å se så han satte det på på tv i stedet

Satt i armkroken hans og så film og det har ikke skjedd så ofte i det siste.

Helt fin avslutning på kjærestedagen vår.

Ja, for 21.6 er kjærestedagen vår. 21.6.01 ble.i offisielt kjærester.
21.6.06 fridde han så det er også forlovelsesdagen vår.

Awww, romlemantisk <3

Jeg elsker lyden av regn. Akkurat nå kom jeg på at jeg ikke satte skoene mine til tørk. Det var kanskje dumt. Jeg får ikke roen i meg til å sove. Drittkveld. Yngste ligger i senga mi og sover. Mannen er på jobb. Eller på vei til jobb. Mange syklister på veien i natt. Jeg tenker på trening. Ifølge osteopaten har jeg ikke delte magemuskler, men kjernemuskulaturen er svak. Jeg får bare trene hardere sikkert. Lyst på nye manualer. Kan ikke dra til byen på en stund så det får vente. Med mindre sportsbutikkene her har. Jeg har ikke sett noen, men jeg har ikke sett etter det heller. Eldste må rydde rommet sitt. Jeg må rydde stua. Men for nå nyter jeg lyden av regn.

Første dag i sommerferien! (for barna, ikke meg) :) Vi må bruke dagen på å rydde og vaske huset, kjøre på gjennvinningsstaajon, sortere i klesskap osv.
Tror jeg skrur av wifi ;)

Back
Topp