Junitråden!

Eldste ble henta på sfo av mor til ei klassen, som feira bursdag på forskudd, så no ville hun overnatte der :D Det betyr og kun legge ein unge i kveld :) God helg :)

Vi hadde line i hagen så når eldste begynte å komme hjem før oss andre så festet han henne i den inne i gangen (nesten igjen dør) og da kunne hun slippes ut i hagen. Det var bare noen få ganger han kom hjem sånn. Vi har jo ikke hatt hund på over et år
Vi har ikke stor nok hage for at det skulle ha vært en løsning

Håper du er over det verste då :)
Er nok det :)
Håper bare virkelig disse små kan sove snart og ikke poppe opp av sengen hele tiden.
For øyeblikket befinner frøkna seg i første etasje, sengen hennes er i tredje.
Jeg hører at Lille U har vært opp og hentet opp flere leker i sengen, jeg har akkurat fjernet de som var der.
Eldste sitter fremdeles og spiller, skal snart ropes ned for kvelds.
Mannen er nede i første og pakker ut maten jeg akkurat har handlet.
Jeg sittet forresten i andre og lurer på hvem jeg skal snakke til først :P

Håper bare virkelig disse små kan sove snart og ikke poppe opp av sengen hele tiden.
Jeg hører at Lille U har vært opp og hentet opp flere leker i sengen, jeg har akkurat fjernet de som var der.
Jeg sittet forresten i andre og lurer på hvem jeg skal snakke til først :p

Yngste ba sjølv om å legge seg. Her er det stilt no. Ser resten av filmen, som eg har sett litt kvar kveld hittil.

Jeg sittet forresten i andre og lurer på hvem jeg skal snakke til først :p
Yngste er sovnet, mellomste lagt, eldste motvillig på badet og mannen tror jeg akkurat kom hjem

Back
Topp