Junitråden!

Haha Det hadde eldste likt, hun vil ha en katt ^^
Dessverre er det bare masse regn, og jeg har ikke vanntette sko.
Det hadde også frøkna likt.
Jeg vil har stor tøff hund "som spiser kattunger til frokost" :P

Ehh. Akkurat det jeg trenger.

Jeg skal legge inn tre budsjetter.
. Lagre. Trykk på en knapp. Vent. Ikke rør noe bare vent

Var ventet over 5. Mkn. Snart ti tror jeg. Føles sånn.

Dette er det første.

Ehh. Akkurat det jeg trenger.

Jeg skal legge inn tre budsjetter.
. Lagre. Trykk på en knapp. Vent. Ikke rør noe bare vent

Var ventet over 5. Mkn. Snart ti tror jeg. Føles sånn.

Dette er det første.

Tar det vanligvis så lang tid?

Flere som driver med hage??? elsker å jobbe i hagen, men kroppen er sliten ;)

Forsåvidt. Jeg har nettopp fikset meg blomsterbed med stauder. Jeg aner ikke hvordan det blir, og det er ikke slik jeg tenkte det skulle bli, men det duger til jeg får penger til å lage noe mer fancy. Nettopp laget det, så minimalt med jobb til nå. Jeg har grønnsakshage da, det er gøy. Der er det jevnlig luking. Vi har hatt mye regn og sol, så jeg har ikke trengt å vanne de siste par ukene :D

Fikk satt på en klesvask og en oppvaskmaskin og skiftet vann i akvariet. Nå skal jeg henge opp klesvasken og sette på en ny. Håper mannen kan lage middag i dag. Vi skal ha pannekaker. Jeg innså nå at det eneste vi har til å ha på pannekaken er jordbærsyltetøy.... Hmmm. Jeg har hodepine.

Forsåvidt. Jeg har nettopp fikset meg blomsterbed med stauder. Jeg aner ikke hvordan det blir, og det er ikke slik jeg tenkte det skulle bli, men det duger til jeg får penger til å lage noe mer fancy. Nettopp laget det, så minimalt med jobb til nå. Jeg har grønnsakshage da, det er gøy. Der er det jevnlig luking. Vi har hatt mye regn og sol, så jeg har ikke trengt å vanne de siste par ukene :D
Jeg har nylig plantet 5 bringebærbusk planter, det var jobb å grave frem felt til det :wtf:
I fjor kjøpte jeg plantekasser, jordbærplanter, blomkål, brokkoli, radiser osv... 6 Zephyr jordbærplanter og 6 Korona, har nå fått maaaange flere av begge (Korona kom bedre fra vinter) måtte flytte en del planter og har derfor ikke plass til abdre ting hahaha

men det lover godt med jordbær i år :) må bare fixe nett tenker jeg, fuglen tok de få bæra som kom i fjor

Jeg har nylig plantet 5 bringebærbusk planter, det var jobb å grave frem felt til det :wtf:
I fjor kjøpte jeg plantekasser, jordbærplanter, blomkål, brokkoli, radiser osv... 6 Zephyr jordbærplanter og 6 Korona, har nå fått maaaange flere av begge (Korona kom bedre fra vinter) måtte flytte en del planter og har derfor ikke plass til abdre ting hahaha

men det lover godt med jordbær i år :) må bare fixe nett tenker jeg, fuglen tok de få bæra som kom i fjor

Våre jordbær blir det lite av. De råtner når de blir røde. Lurer på om jeg skal plante dem en annen plass neste år. Vet vi har korona, og det er den som har fått bær. Hvor mye plass trenger du for bringebær? Jeg kunne tenkt meg å prøvd det selv :)

Hjemme. Alle ungene har nå ferie og jeg senker skuldrene.

Jada, jeg har tre poser med klær fra bhg å tømme. Oppvaskmaskinen måtte startes og jeg har nesten nok til å fylle den igjen.
Komposten må ut og er på overtid i så måte.

Jeg måtte handle ny salat til taco en for den var gåen, og himmelen åpnet seg så jeg ble våt selv om jeg altså tok bilen.

Jeg bestemte meg for å likevel kjøpte chili. Og kom hjem og oppdaget at det gjorde jeg visst på den første butikken også. Seks små chili. Vi er hjemme i ca 2 uker til. Jaja.

Men det er skole-ferie. Så nå har vi tiden forran oss... Jeg skal jobbe en uke og mannen to. Men. Det er ferie

Våre jordbær blir det lite av. De råtner når de blir røde. Lurer på om jeg skal plante dem en annen plass neste år. Vet vi har korona, og det er den som har fått bær. Hvor mye plass trenger du for bringebær? Jeg kunne tenkt meg å prøvd det selv :)
Det skal være 50-100cm i mellem hver plante :) så de har plass til nye skudd

Venter til eldste vil være sterk nok til å gå tur med den når han kommer hjem fra skolen, så et par år til

Vi hadde line i hagen så når eldste begynte å komme hjem før oss andre så festet han henne i den inne i gangen (nesten igjen dør) og da kunne hun slippes ut i hagen. Det var bare noen få ganger han kom hjem sånn. Vi har jo ikke hatt hund på over et år

Back
Topp