Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har ikke stor nok hage for at det skulle ha vært en løsningVi hadde line i hagen så når eldste begynte å komme hjem før oss andre så festet han henne i den inne i gangen (nesten igjen dør) og da kunne hun slippes ut i hagen. Det var bare noen få ganger han kom hjem sånn. Vi har jo ikke hatt hund på over et år
Jippi, jeg er sulten![]()
Fremdeles litt vondt i magen, men mye bedre.Føle du deg bedre?
Fremdeles litt vondt i magen, men mye bedre.
Har vært bedre i dag, og vært på jobb, har bare ikke hatt noe matlyst.
Nå skal jeg bare få de yngste til å sove, og få eldste i seng så skal jeg lage noe mat til mannen og meg
Er nok detHåper du er over det verste då![]()
Er nok det
Håper bare virkelig disse små kan sove snart og ikke poppe opp av sengen hele tiden.
For øyeblikket befinner frøkna seg i første etasje, sengen hennes er i tredje.
Jeg hører at Lille U har vært opp og hentet opp flere leker i sengen, jeg har akkurat fjernet de som var der.
Eldste sitter fremdeles og spiller, skal snart ropes ned for kvelds.
Mannen er nede i første og pakker ut maten jeg akkurat har handlet.
Jeg sittet forresten i andre og lurer på hvem jeg skal snakke til først![]()
Hvor gammel er yngste din, tror mellomste er ved å sovne her.Yngste ba sjølv om å legge seg. Her er det stilt no. Ser resten av filmen, som eg har sett litt kvar kveld hittil.
Hvor gammel er yngste din, tror mellomste er ved å sovne her.
Lille U har jeg misstenke om egentlig er B-menneske...
Like gammel som min mellomste det, hun kan også finne på å be om å legge seg til tider7 år![]()
Like gammel som min mellomste det, hun kan også finne på å be om å legge seg til tider
Ingen av guttene min gjør det...Eldste gjør aldri det![]()
Ingen av guttene min gjør det...
Det var veiledningen jeg fikk ved kjøpetOi, ja da er det plasskrevende.
Yngste er sovnet, mellomste lagt, eldste motvillig på badet og mannen tror jeg akkurat kom hjemEr nok det
Håper bare virkelig disse små kan sove snart og ikke poppe opp av sengen hele tiden.
For øyeblikket befinner frøkna seg i første etasje, sengen hennes er i tredje.
Jeg hører at Lille U har vært opp og hentet opp flere leker i sengen, jeg har akkurat fjernet de som var der.
Eldste sitter fremdeles og spiller, skal snart ropes ned for kvelds.
Mannen er nede i første og pakker ut maten jeg akkurat har handlet.
Jeg sittet forresten i andre og lurer på hvem jeg skal snakke til først![]()
Det var veiledningen jeg fikk ved kjøpetGår sikkert på mindre plass hvis jord og solforhold er bra
![]()
Haha samme her, kjører på og fixer senereVil tro det stemmer det altså
Jeg pleier å gjøre litt som jeg vil, men det er ikke alltid det blir bra ^^
Hva i alle dager er det dere prater om?Haha samme her, kjører på og fixer senere![]()