Det ble detHåper det blir en fin avslutning
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble detHåper det blir en fin avslutning
Når vi sitter pp flyet blir det roligRoligere imorgen da ?
Så deilugDa er endelig huset og oppgjøret i orden. Deilig! Imorgen signerer vi på det nye huset.
GratulererOg der var jeg FERDIG ! med skole !!!
Og i dag glemte jeg å slette de mange radene som er i dag, i 5 min intervaller! Ikke oppdatert nedtelling!Hahadet kaller jeg nedtelling!
Det er bare en vei ja.Så det er bare en vei dere kan kjøre hjem?forsto jeg det rett? Opplever dere ofte problemer med at den er stengt/ulykke?
Stakkars dette barnebarneten grusom følelse!
God morgen
Fin og koselug avslutning i går , rart st nå er vi ferdig med barneskolen.
Har det egentlig det.Har dere det bra i dag?
JaHar dere det bra i dag?
Takk , blir spennendeLykke til i en hverdag, ungdomsskolebarn! Etter sommeren vel og merke. Først den!
Så koselig daVi har rabarbra i hagen. Fått en del av en rot av mamma, som hun tar tatt fra hagen til mormor og morfar, så det er god gammeldags sort.
Kan for lite om disse stønadene jegJa, men en del av den økonomine man kan regne på er at man kan regne med å få det minimums"fars"bidraget fra staten? og eneforsrger-skatt, barnetrygd som eneforsørger etc.
Blir lang deilig ferie for deg daTror jeg er ved å gå i ferie modus 1,5 uke før tidlig....
Helgen var helt toppHatt en fin helg?
Har du klippet deg eller gjort noe annet??Hos frisøren , de er tydeligvis ekstremt forsinket
Isj. Fortsatt godt bedringJahar vært syk, men er på bedringens vei! hurra
![]()