Trultemor1
Elsker forumet
God morgen
håper alle får en fin dag. Her blir det nå litt husarbeid og jobb litt sånn om hverandre 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Våknet 5.13 jeg, av en drøm. Ikke et mareritt bare en drøm. Og fikk ikke sove. Lå og surfet på mobilen den siste tiden før alarmen som er 5.50 og sto opp litt over seks (ble liggende og kose og prate litt med et par barn. Yngste som lå i senga vår og eldste som kom inn da jeg ropte god morgen når jeg hørte han kom utfra badet)Jeg hater å stå opp!!! Blir vekket alt for tidlig av lillejenta, og så blir det bare slumring til jeg må stå opp. For jeg nekter å stå opp før 7!!!![]()
Jeg synes det er en lov som bør vedtas altsåHaha jeg er så enig med deg! Skulle ikke vært lov å starte dagen før kl 9![]()
Vi får prøve å få det til!Jeg synes det er en lov som bør vedtas altså![]()

Blir nok det både i dag og i morgrnGod morgenhøres ut som en travel dag.
God morgenGod morgenhåper alle får en fin dag. Her blir det nå litt husarbeid og jobb litt sånn om hverandre
![]()
Våknet kl 5 jeg , så trøtt her ogsåJeg er så trøtt! Gleder meg til yngste skal duppe![]()
Vi får prøve å få det til!![]()
Våknet kl 5 jeg , så trøtt her også
Det er en grusom tid å bli vekket på!
Vi kan starte et nytt parti!
Alt vel herJabra hos dere?
Da var det flaks at mannen var hjemme denne dagenNei, vel.runst halv seks kanskje. Tror jeg var hjemme i sekstiden. Så ikke så ille. Bare at jeg med mine 90% pleier å gå rundt halv fire men heldigvis var mannen på hjemmekontor ellers hadde vi ikke fått hentet i bhg
Så deiligJa. Jeg får noen tusenlapper på skatten også
Hvis man velger å få barn uten mann, så må man jo forsikre seg om at man har økonomi til det?Når nokon nevne tråder som støter dei, må eg innrømme at enslig og stønader gjer det for meg. Er det virkelig rett å få barn uten mann, for og så kreva penger av staten?
Mine har nok aldri smaktSkar rabarbraen tynt så det ble ikke så ille surt. Jeg liker surt men kan begrense meg i mengde på dette her... Men ungene liker det. Yngste ga deg halvveis i den første, men fortsatte etter en stund. De to eldste er glad i det.
Det er jo supertDet er skikkelig deilig
For en gangs skyld klarer jeg å slappe av litt![]()