Junitråden!

God morgen :) håper alle får en fin dag. Her blir det nå litt husarbeid og jobb litt sånn om hverandre :happy:

Jeg hater å stå opp!!! Blir vekket alt for tidlig av lillejenta, og så blir det bare slumring til jeg må stå opp. For jeg nekter å stå opp før 7!!! :laughing001
Våknet 5.13 jeg, av en drøm. Ikke et mareritt bare en drøm. Og fikk ikke sove. Lå og surfet på mobilen den siste tiden før alarmen som er 5.50 og sto opp litt over seks (ble liggende og kose og prate litt med et par barn. Yngste som lå i senga vår og eldste som kom inn da jeg ropte god morgen når jeg hørte han kom utfra badet)

Morgenstell og frokost og glede meg til at neste uke skal de ikke spise frokost hjemme. Bare kle på og dra.

Hjemmefra litt før halv åtte og på plass på jobb ca 8 og derved ferdig på jobb 1515 i tide til å hente barn og gjøre oss klare til å være på uteskoleplassen litt før 1730. Det er sagt fra 1730 men jeg har med grillkullet til bålpanna så tenkte vi burde komme tidlig... Ikke sist i alle fall.

Vi kan starte et nytt parti!

Klart det

"vi som ikke vil starte dagen før ni" er da en sak med like mange fornuftige argumenter på alle andre fornuftige politiske saker som eldre og skole og helse og veier som "vi som ikke vil betale bompenger" (som altså har 30% oppslutning i Bergen, og reelt IKKE NOE politikk på andre vesentlige saker. Ingen formening om skole og helse og densalgs, neida, men klart det, det er jo ikke viktig....

Nei, vel.runst halv seks kanskje. Tror jeg var hjemme i sekstiden. Så ikke så ille. Bare at jeg med mine 90% pleier å gå rundt halv fire men heldigvis var mannen på hjemmekontor ellers hadde vi ikke fått hentet i bhg
Da var det flaks at mannen var hjemme denne dagen:)

Tid for lunsj! Godt, jeg er sulten.

Regnearket mitt sier at jeg skal være på jobb i ca 64 timer til (inkl lunsjene da, tid fra jeg kommer til jeg drar hjem) før det er sommerferie.

Nedtelling deluxe ja!

Når nokon nevne tråder som støter dei, må eg innrømme at enslig og stønader gjer det for meg. Er det virkelig rett å få barn uten mann, for og så kreva penger av staten?
Hvis man velger å få barn uten mann, så må man jo forsikre seg om at man har økonomi til det?:)

Skar rabarbraen tynt så det ble ikke så ille surt. Jeg liker surt men kan begrense meg i mengde på dette her... Men ungene liker det. Yngste ga deg halvveis i den første, men fortsatte etter en stund. De to eldste er glad i det.
Mine har nok aldri smakt:P

Back
Topp